Spring naar content

Ook de volgende organisaties werden begin 2023 lid van DDMA: Nic. Oud Packaging, AH Consulting, Y. Digital, Anouk’s Suggestie, Studio Vi, Stichting Contribuanten Vierstroom, Engagement Factory, Campaigns Unlimited, Sooqr en Reinier Fundraising.

DDMA-leden lopen voorop in datagedreven werken

De nieuwe leden sluiten zich aan bij een netwerk van organisaties die vooroplopen op het gebied van data, innovatie en ethiek binnen de marketingsector. Topics die de komende jaren nóg belangrijker gaan worden, zo stellen experts in DDMA’s recent verschenen visierapport: het marketingteam van de toekomst. Zo krijgt marketing een cruciale rol om duurzaamheid, diversiteit en inclusiviteit te stimuleren en is het hebben van een purpose een vereiste om je doelgroep en nieuw werktalent aan je te binden én te behouden.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Primera, NS International en KLM winnen DDMA Experimentation Heroes 2024

DDMA, branchevereniging voor data en marketing, maakt vandaag bekend welke organisaties in de prijzen zijn gevallen tijdens DDMA Experimentation Heroes 2024. Primera, NS International, KLM en Mepal gaan met de…
Lees meer
DDMA |

Judith Oude Sogtoen: 20 jaar DDMA

Dit jaar blaast DDMA 20 kaarsjes uit. De perfecte gelegenheid om stil te staan bij alles wat we samen hebben bereikt en om vooruit te kijken naar wat de toekomst…
Lees meer
DDMA |

Vacature: lid commissie E-mail (adverteerder gezocht!)

Ben jij werkzaam binnen e-mailmarketing en heb je interesse om een stempel te drukken op de toekomst van dit vakgebied? De DDMA Commissie E-mail zoekt versterking!