Spring naar content

Ook de volgende organisaties werden begin 2023 lid van DDMA: Nic. Oud Packaging, AH Consulting, Y. Digital, Anouk’s Suggestie, Studio Vi, Stichting Contribuanten Vierstroom, Engagement Factory, Campaigns Unlimited, Sooqr en Reinier Fundraising.

DDMA-leden lopen voorop in datagedreven werken

De nieuwe leden sluiten zich aan bij een netwerk van organisaties die vooroplopen op het gebied van data, innovatie en ethiek binnen de marketingsector. Topics die de komende jaren nóg belangrijker gaan worden, zo stellen experts in DDMA’s recent verschenen visierapport: het marketingteam van de toekomst. Zo krijgt marketing een cruciale rol om duurzaamheid, diversiteit en inclusiviteit te stimuleren en is het hebben van een purpose een vereiste om je doelgroep en nieuw werktalent aan je te binden én te behouden.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Gen-Z kijkt anders, praat anders, werkt anders

DDMA lanceerde Perspectives: een nieuw kwartaal-event over hot topics in marketing. Wat verwacht Gen-Z van merken? En hoe kijken die aan tegen werk, media en communicatie? Vragen die bij veel…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMO 2025: AI redefines marketing function, sector matures amid growing pains

The rise of artificial intelligence (AI), with generative AI at the forefront, is reshaping the marketing profession. While the essence of marketing — value creation and customer connection — remains…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMO 2025: Marketingfunctie onder invloed van AI, sector balanceert tussen adolescentie en volwassenheid

De opkomst van kunstmatige intelligentie (AI), met generatieve AI als aanjager, verandert het marketingvak ingrijpend. Marketing zélf — de essentie van waardecreatie en klantverbinding — verandert niet, maar de manier…