Spring naar content

Ook de volgende organisaties werden begin 2023 lid van DDMA: Nic. Oud Packaging, AH Consulting, Y. Digital, Anouk’s Suggestie, Studio Vi, Stichting Contribuanten Vierstroom, Engagement Factory, Campaigns Unlimited, Sooqr en Reinier Fundraising.

DDMA-leden lopen voorop in datagedreven werken

De nieuwe leden sluiten zich aan bij een netwerk van organisaties die vooroplopen op het gebied van data, innovatie en ethiek binnen de marketingsector. Topics die de komende jaren nóg belangrijker gaan worden, zo stellen experts in DDMA’s recent verschenen visierapport: het marketingteam van de toekomst. Zo krijgt marketing een cruciale rol om duurzaamheid, diversiteit en inclusiviteit te stimuleren en is het hebben van een purpose een vereiste om je doelgroep en nieuw werktalent aan je te binden én te behouden.

Bob Younge

Voormalig Contentspecialist | DDMA

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Nieuwe leden in de Commissie Telemarketing

De DDMA Commissie Telemarketing krijgt versterking van drie ervaren krachten: Arjen van Eeuwen (DMCC), Daniel Zwarts (2Contact) en Simone Mercx (Artsen zonder Grenzen). Met hun gezamenlijke focus op kwaliteit, data,…
Lees meer
DDMA |

DDMA Wrapped 2025 – Terugblik op een jaar vol impact

Bedankt! Dankzij onze leden en kennispartners kijken we terug op een betekenisvol jaar.
Lees meer
Creative |

Nieuwe gezichten in de commissies Influencer Marketing, Post en Creative

De DDMA Commissies Influencer Marketing, Post en Creative verwelkomen ieder een nieuwe lid. Jorrit Pier Eringa (Snapchat), Coert Knijnenberg (Nic. Oud) en Eva Schröder (Odido) brengen ieder hun eigen expertise…