Spring naar content

Ook de volgende organisaties werden begin 2023 lid van DDMA: Nic. Oud Packaging, AH Consulting, Y. Digital, Anouk’s Suggestie, Studio Vi, Stichting Contribuanten Vierstroom, Engagement Factory, Campaigns Unlimited, Sooqr en Reinier Fundraising.

DDMA-leden lopen voorop in datagedreven werken

De nieuwe leden sluiten zich aan bij een netwerk van organisaties die vooroplopen op het gebied van data, innovatie en ethiek binnen de marketingsector. Topics die de komende jaren nóg belangrijker gaan worden, zo stellen experts in DDMA’s recent verschenen visierapport: het marketingteam van de toekomst. Zo krijgt marketing een cruciale rol om duurzaamheid, diversiteit en inclusiviteit te stimuleren en is het hebben van een purpose een vereiste om je doelgroep en nieuw werktalent aan je te binden én te behouden.

Bob Younge

Voormalig Contentspecialist | DDMA

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Vacature: Lid DDMA Commissie Experimentation & Optimisation (op vrijwilligersbasis)

Ben jij expert op het gebied van experimentatie, CRO of optimalisatie en wil je meewerken aan de toekomst van dit marketing vakgebied in Nederland? Dan is een rol binnen de…
Lees meer
DDMA |

Vacature: Lid DDMA Commissie Search (op vrijwilligersbasis)

Ben jij gepassioneerd over alles wat met search te maken heeft? Of je nu gespecialiseerd bent in SEO, SEA, marketplaces,…
Lees meer
DDMA |

Vacature: Lid DDMA Commissie Post (op vrijwilligersbasis)

Ben jij expert op het gebied van post of direct mail en wil je actief bijdragen aan de toekomst van dit krachtige kanaal? Sluit je dan aan bij de DDMA…