Spring naar content

De genomineerde bureaus gaan de komende maanden aan de slag met het ontwikkelen van een e-mailcampagne voor Air Miles. Op 23 juni presenteren zij hun cases aan het publiek van de EMAS 2022, met als slotstuk de bekendmaking van de winnaar door Air Miles. Het bureau met de beste resultaten sleept uiteindelijk de winst in de wacht.

Over de Battle of the Agencies en de DDMA EMAS Awards

De Battle of the Agencies maakt onderdeel uit van de DDMA EMAS Awards (voorheen DDMA E-mail Awards) en de uitreiking vindt plaatst tijdens de EMAS 2022 op 23 juni 2022 in de Kromhouthal in Amsterdam. Het event is een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, en wordt mede georganiseerd door de DDMA Commissie E-mail.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Winnaars DDMA EMAS Awards 2025 bekendgemaakt

Tijdens de uitreiking van de EMAS Awards, onderdeel van de jaarlijkse DDMA Email Marketing Automation Summit, zijn vandaag de winnaars bekendgemaakt. De EMAS Awards bekronen de meest innovatieve, effectieve en…
Lees meer
E-mail |

A digital winter experience for train travelers

At NS, CRM specialists Daan Hulzinga and Adinda Nieuwstraten work on campaigns that encourage consumers to travel more often by train. One of the most distinctive campaigns they developed is…
Lees meer
E-mail |

Smart personalization in motion: Harman International’s success module

How to keep personalization and email marketing running while migrating to a new data platform? That was the central question for Harman International, the company behind Harman Kardon and JBL.…