De genomineerde bureaus gaan de komende maanden aan de slag met het ontwikkelen van een e-mailcampagne voor Air Miles. Op 23 juni presenteren zij hun cases aan het publiek van de EMAS 2022, met als slotstuk de bekendmaking van de winnaar door Air Miles. Het bureau met de beste resultaten sleept uiteindelijk de winst in de wacht.
Over de Battle of the Agencies en de DDMA EMAS Awards
De Battle of the Agencies maakt onderdeel uit van de DDMA EMAS Awards (voorheen DDMA E-mail Awards) en de uitreiking vindt plaatst tijdens de EMAS 2022 op 23 juni 2022 in de Kromhouthal in Amsterdam. Het event is een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, en wordt mede georganiseerd door de DDMA Commissie E-mail.
Ook interessant
Lees meer
DDMA
|
Ticketverkoop Email Marketing Automation Summit 2025 geopend
Op donderdag 26 juni 2025 organiseert branchevereniging DDMA een nieuwe editie van de Email Marketing Automation Summit (EMAS), in Circa Amsterdam. De EMAS is hét kennisevenement op het gebied van…
Lees meer
DDMA
|
Call for participation opens for 4th edition of GDMA’s International Email Benchmark
The Global Data & Marketing Alliance (GDMA) and the Dutch Association for Data & Marketing (DDMA) are thrilled to initiate the call for participation for the fourth edition of our…
Lees meer
Artificial Intelligence
|
Best of DDMA Research & Insights 2024
In een marketingtijdperk waarin data, technologie en consumentengedrag continu veranderen, is gedegen onderzoek cruciaal. Door middel van uitgebreide (consumenten)onderzoeken en benchmarks bieden we onze leden grip op deze veranderingen. In…