De genomineerde bureaus gaan de komende maanden aan de slag met het ontwikkelen van een e-mailcampagne voor Air Miles. Op 23 juni presenteren zij hun cases aan het publiek van de EMAS 2022, met als slotstuk de bekendmaking van de winnaar door Air Miles. Het bureau met de beste resultaten sleept uiteindelijk de winst in de wacht.
Over de Battle of the Agencies en de DDMA EMAS Awards
De Battle of the Agencies maakt onderdeel uit van de DDMA EMAS Awards (voorheen DDMA E-mail Awards) en de uitreiking vindt plaatst tijdens de EMAS 2022 op 23 juni 2022 in de Kromhouthal in Amsterdam. Het event is een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, en wordt mede georganiseerd door de DDMA Commissie E-mail.
Ook interessant

Lees meer
DDMA
|
Vacature: Lid DDMA Commissie E-mail (op vrijwilligersbasis)
Ben jij expert op het gebied van e-mailmarketing en wil je samen met andere professionals het vakgebied verder brengen? Dan is de DDMA Commissie E-mail dé plek voor jou om…

Lees meer
DDMA
|
Drukte in de inbox: 7 lessen voor piekmomenten in e-mailmarketing
De feestdagen staan voor de deur en de inbox trilt alweer van activiteit. Retailers bereiden zich voor op Black Friday, Cyber Monday en kerst. Voor marketeers betekent dat: hogere verzendvolumes…

Lees meer
E-mail
|
Bot clicks in e-mails: hoe onderscheid je mens van machine in je statistieken?
Na dagenlang geknutsel met teksten, afbeeldingen en code is het zover: je nieuwsbrief is af. Je verstuurt ‘m en… ziet binnen no-time de opens en clicks binnenstromen. Geweldig nieuws, zou…