Overzicht Events

Digital Talk: Hoe kies ik de beste martech? Told by the best!

Op 22 april werd alweer voor de negende keer de ‘Marketing Technology Landscape Supergraphic’ gepresenteerd. Dit overzicht met maar liefst 8.000 tools laat zien dat het huidige martech-aanbod enorm én dynamisch is. Met duizenden producten op de markt, kan dit aanbod het moeilijk maken om een nieuwe martech te kiezen. In de DDMA whitepaper “Martech kiezen – zo doe je dat legt de DDMA martech-werkgroep uitgebreid uit hoe je in 5 stappen tot een keuze van een geheel nieuwe of een toevoeging op je nieuwe martech-stack komt.

Om je naast een stappenplan ook praktische voorbeelden mee te geven organiseren we op 4 juni een Digital Talk, waarin jij al je vragen over het kiezen van een nieuwe martech kan stellen. Tijdens de sessie delen toonaangevende martech-experts van NS, Merkle en Philips hoe zij op basis van de inzichten uit de whitepaper hun eigen martech-stack hebben samengesteld.

Meer informatie over de presentaties:

Hoe NS in samenwerking met Merkle een nieuwe campagne management tool heeft geselecteerd.
Even geleden werd duidelijk dat er bij NS een nieuw Campagne Management tool geselecteerd ging worden. Een grote stap! Wat was de aanleiding? Waarom heeft NS dit proces opgepakt met een partner? Hoe verliep het proces? En wat zijn de learnings?

Deze talk is zeer relevant voor professionals die zelf in het keuzeproces van een nieuwe marketing technologie zitten. Of in de toekomst nieuwe marketing technologie gaan selecteren om hun marketing naar een hoger niveau te tillen.

Hoe Philips tot een volwassen digitale marketing stack komt
Binnen Philips zijn ze al enige jaren bezig om het digitale landschap te standaardiseren en harmoniseren in zowel werkprocessen, de tooling die wordt gebruikt alsmede voor wat het wordt gebruikt. Dat is echter niet iets wat binnen een aantal maanden is opgezet en afgerond maar volgens een continu evolueert.

Sprekers & talks

Myrthe MkaouarMyrthe MkaouarConsultant
Moderator
Joost KaartJoost KaartManager Online Marketing & Personalisatie
Hoe NS in samenwerking met Merkle een nieuwe campagne management tool heeft geselecteerd.
Rene FischerRene FischerVoorheen Merkle nu Freelance Data / Solutions / Enterprise Architect
Hoe NS in samenwerking met Merkle een nieuwe campagne management tool heeft geselecteerd.
Joost van DunJoost van DunDirector Experience & Conversion platforms
Hoe Philips tot een volwassen digitale marketing stack komt