- Dit evenement is voorbij.
De politieke druk op fieldmarketing groeit. Toezichthouder Autoriteit Consument & Markt (ACM) volgt verkoop aan de deur kritisch. Het Ministerie van Economische Zaken en Klimaat (EZK) heeft strengere regels in de maak. Het is daarom belangrijker dan ooit om een toekomstbestendig fieldmarketingkanaal neer te zetten en nog meer focus te leggen op kwaliteit. De DDMA Fieldmarketing Monitor 2022 maakte eerder ook al duidelijk dat aandacht voor kwaliteit cruciaal is voor een positieve consumentenervaring.
Hoe ziet een kwalitatief goed gesprek eruit? Hoe rond je gesprekken zonder sale netjes af? Hoe leidt je je wervers op? En botst echte kwaliteit met het nastreven van grote volumes? Daar gaan we het over hebben tijdens deze Meetup op 9 november. We beginnen met een schets van de huidige politieke situatie en zoomen daarna in op de praktijk. We sluiten af met een interactief deel met prikkelende stellingen en uiteraard een borrel om na te praten.
Over de DDMA Fieldmarketing Meetups
Als branchevereniging vertegenwoordigt én verbindt DDMA alle spelers in de fieldmarketingsector: bureaus, goede doelen en commerciële opdrachtgevers uit verschillende sectoren. Twee keer per jaar brengen we iedereen bij elkaar om van elkaar te leren en grote ontwikkelingen in de markt te bespreken.