- Dit evenement is voorbij.
Omnichannel klantengagement in een privacy-first wereld
Data-driven marketing is op dit moment met een ongekende transformatie bezig. Tech-partijen nemen privacybevorderende maatregelen en de wetgeving wordt steeds strenger. Consumenten worden daarbij steeds bewuster van datagebruik (bron: GDMA Privacy Monitor 2022) en verwachten meer qua privacy, maar ook wat service en relevantie betreft. Dat lijkt in tegenstrijd te zijn met elkaar, maar dat is het niet als je het goed aanpakt. Het vermogen om hiermee om te gaan is een kans om je te onderscheiden én een langetermijnrelatie met je klanten op te bouwen.
Daar gaan de Commissies Data, Decisions & Engagement en Digital Marketing Transformation je bij helpen met deze Deep Dive-serie over omnichannel klantengagement in een privacy-first wereld. We zoomen achtereenvolgens in op datacollectie en klantprofielen, analyse en measurement en personalisatie en activatie. In 3 (hybride) events laten we zien hoe je een (first-party) datastrategie opstelt en een consistente klantbeleving over meerdere kanalen realiseert. Uiteraard met praktijkcases en aandacht voor ethiek en actuele ontwikkelingen vanuit wetgevers, consumenten en tech-partijen.
Aanmelden
Je kunt je aanmelden voor de hele serie, maar ook voor een losse Deep Dive. Voor DDMA-leden is het gratis, niet-leden betalen 100 euro per sessie. De sessies zijn hybride, wat betekent dat je ze zowel op locatie (volgt nog, in Amsterdam, met aansluitende borrel) als online kunt volgen.