Spring naar content

Winnaar E-mail M|V Award

Juryvoorzitter Frans Reichardt noemt Saartje de Wit een toonbeeld van feminien leiderschap dat de financiële sector meer kan gebruiken: “Saartje is een jonge, zelfverzekerde professional die goed weet wat zij wil. Binnen OHRA heeft zij een belangrijke rol vervuld bij de ommezwaai van verkoopgerichte klantcommunicatie via post naar servicegerichte klantcommunicatie via e-mail. Met goede resultaten. Saartje heeft het vermogen intern draagvlak te creëren en weet binnen een grote organisatie verschillende afdelingen met succes aan elkaar te verbinden.”

Winnaar E-mail Award

Marktplaats laat volgens de jury zien dat de beste campagne niet altijd de meest complexe is: “De eenvoud van het idee, de goede afstemming op de doelgroep, de professionele uitvoering en de keuze om met multivariate testen proefondervindelijk vast te stellen welke varianten het beste werken, maken van ‘Marktplaats Aanbieding Viert Feest’ de winnaar van de award voor E-mail Campagne 2014.” aldus Frans Reichardt.

v.l.n.r. Voorzitter Council E-mail Michael Straathof, Jessica Haaster (Marktplaats), genomineerde Niels Jansen (Eurocamp), Juryvoorzitter Frans Reichardt en Saartje de Wit (OHRA)

Overige genomineerden

De jury prijst ook de overige genomineerden voor de e-mail m|v award Laura van der Kallen (Sacha Shoes) en Patrick van Wattum (ITG Companies). En voor de e-mail award OHRA/Delta Lloyd en Eurocamp voor hun e-mailcampagnes in het afgelopen jaar. Deze genomineerden namen geen award mee naar huis, maar ontvingen uit handen van de jury een rapport en oorkonde van hun nominatie.

Ook interessant

Lees meer
Legal |

Europese Commissie kondigt onderzoek aan naar de rol van Meta rondom de Europese verkiezingen

Over minder dan een maand staan de Europese Parlementsverkiezingen voor de deur. De Europese Commissie laat op 30 april via een nieuwsbericht weten dat zij in het kader van deze…
Lees meer
E-mail |

The Loyalty Journey: From One-Time Purchase to Fans for Life

Loyalty is often seen as a phase in the customer journey, but if you really want to approach it well, you should consider loyalty as a separate journey. This journey…
Lees meer
Post |

Post-case: Stem de look & feel van post goed af op je doelgroep

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…