Spring naar content

We vragen onder meer naar de meest gebruikte dataplatformen- en technieken, de inzet van kanalen en de grootste marketinguitdagingen. Zo kun jij je op het gebied van data en technologie vergelijken met andere organisaties. Doe je mee? Onder de deelnemers verloten we drie bol.com cadeaubonnen van €50. Het kost je +/- 10 minuten. Alvast bedankt! 

We vragen onder meer naar de meest gebruikte dataplatformen- en technieken, de inzet van kanalen en de grootste marketinguitdagingen. Zo kun jij je op het gebied van data en technologie vergelijken met andere organisaties. Doe je mee? Onder de deelnemers verloten we drie bol.com cadeaubonnen van €50. Het kost je +/- 10 minuten. Alvast bedankt! 

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

Marketingleiders over AI: Tools genoeg. Maar hoe krijg je de organisatie mee?

Wat doe je als AI-technologie zich sneller ontwikkelt dan je organisatie kan bijbenen? Hoe voorkom je dat pilots blijven hangen in de bubbel van innovatie, terwijl de rest van de…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Marketing als motor van een duurzame revolutie

De klimaatcrisis raakt ons allemaal. Als marketeers bevinden we ons op een unieke positie om het verschil te maken. Maar hoe doe je dat? En wat vraagt het van jou…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Genomineerden Customer Data Awards 2025 bekendgemaakt

DDMA maakt vandaag de genomineerden bekend voor de Customer Data Awards 2025. In totaal zijn zes organisaties genomineerd die volgens de vakjury uitblinken in het slim, effectief en verantwoord inzetten…