Dit met nog soortgelijke praktijken op social media staan geregeld in de Reclame Social Media (RSM). Deze code is op initiatief van DDMA opgesteld en wordt nu herzien.
Lees op Marketing Tribune de column over gesjoemel met online reviews.
Op de hoogte blijven van juridisch nieuws? Meld je hier aan voor onze juridische nieuwsbrief.
Dit met nog soortgelijke praktijken op social media staan geregeld in de Reclame Social Media (RSM). Deze code is op initiatief van DDMA opgesteld en wordt nu herzien.
Lees op Marketing Tribune de column over gesjoemel met online reviews.
Op de hoogte blijven van juridisch nieuws? Meld je hier aan voor onze juridische nieuwsbrief.
Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
De grootste legal misvattingen over adverteren op social platformen
Adverteren op platformen zoals Meta en TikTok roept bij veel legal-afdelingen direct alarmbellen op. Terecht, want als marketeer ben je verantwoordelijk voor het zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens, ook als je…

Lees meer
E-mail
|
Making sense of messy data: How organisations can turn disconnected streams into real customer value with a CDP
Like many cultural venues and entertainment organisations, theatres, museums, and music halls often sit on a wealth of customer data – ticketing, website analytics, email engagement, surveys – but much…

Lees meer
Digital Analytics
|
Challenging the Feasibility of Digital Agency; A Bygone Era of Online Privacy or Stepping Stone to a New Understanding?
Artificial Intelligence, or more commonly known as AI, we can all admit that it would be virtually impossible not to have heard these two words, or letters, used in conjunction…