Spring naar content

Barry Adams, juryvoorzitter en oprichter van Polemic Digital is positief gestemd over de inzendingen: “Dit jaar is de kwaliteit van de inzendingen wederom erg sterk. De cases geven een goed overzicht van de strategische en tactische aanpakken die tot uitstekende resultaten leiden in de SEO- en SEA-branches. Het laat zien dat de zoekmachinemarketingindustrie in Nederland volwassen en ervaren is, met een goede kijk op de nieuwste technologieën.”

Beoordeling door internationale experts

Bij de beoordeling van de inzendingen keek de jury naar hoe de cases zich onderscheiden in helder strategisch denken, innovatie, effectiviteit, tastbare resultaten, duidelijkheid en privacyvriendelijk en verantwoord datagebruik. De jury bestaat uit een internationaal team van onafhankelijke search-experts met naast Barry Adams: Kirk Williams (ZATO), Purna Virji (LinkedIn), Kate Adams (Google), Frederick Valleys (Optmyzr), Astrid Kramer (Astrid Kramer Consulting), Marcus Tober (Searchmetrics) en Linda Hogenes (Coolblue).

Over de Friends of Search Awards

De Friends of Search Awards zijn een initiatief van brancheverenigingen DDMA en VIA Nederland. De awards worden dit jaar voor de twee keer uitgereikt. De winnaars presenteren hun case op het podium van de Nederlandse editie (16 november) van Friends of Search in de Kromhouthal in Amsterdam. Tickets voor zowel de Nederlandse als de Belgische editie zijn te koop via: friendsofsearch.com

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Vacature: Lid DDMA Commissie Search (op vrijwilligersbasis)

Ben jij gepassioneerd over alles wat met search te maken heeft? Of je nu gespecialiseerd bent in SEO, SEA, marketplaces,…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA publicatie: AI Search in de praktijk – van prompt tot antwoord

De manier waarop we online zoeken verandert razendsnel. Waar traditionele zoekmachines als Google en Bing jarenlang het speelveld bepaalden, nemen AI-modellen steeds vaker het stokje over. Niet langer een lijst…
Lees meer
Search |

Modern Measurement in Paid Search – Hoe pak je dat aan?

Nu we ons meer en meer bewegen richting een toekomst waarin marketinginvesteringen en hun rendement steeds meer afhankelijk zijn van privacygerichte oplossingen, zullen we als marketeers nieuwe manieren moeten vinden…