Filters:
Sorteer op:

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
Fieldmarketing
Post
Artikel
|
De kracht van landelijke data in de customer journey: 5 voordelen
De customer journey gaat over het werven, ontwikkelen en behouden van klanten. Met daarin alle (in)directe interacties tussen de klant en jouw merk, product of dienst. Tot zover niets nieuws. Maar om de klantervaring te verbeteren, moet je de klant begrijpen. En dat begint met…

Lees meer
Post
Artikel
|
Girav laat zien: zo haal je maximaal resultaat uit direct mail
Recent kwam een groep marketeers bijeen voor een exclusieve Post Elite-sessie over direct mail. Tijdens dit initiatief van de DDMA Commissie Post stond de praktijkcase van kledingmerk Girav centraal.

Lees meer
Post
Case
|
Post-Case Elke Dierenarts: Direct mail als krachtig middel voor klantbetrokkenheid en respons
De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én resultaten met post heeft. Deze keer: Elke Dierenarts

Lees meer
Post
Case
|
Post-Case Greenwheels: Direct mail als strategisch instrument voor gerichte klantbenadering
De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én resultaten met post heeft. Deze keer: Greenwheels

Lees meer
Legal
Post
Artikel
|
Rechter zet de deur open voor verdere versnippering van direct mail regels
Jarenlang viel “aan de bewoners van” direct mail onder geadresseerde post en werd het via het Postfilter gereguleerd. Had je je daar als consument afgemeld, dan kreeg je dit soort post niet meer op de mat. Maar sinds een recente uitspraak van het Gerechtshof Den…

Lees meer
DDMA
Post
Onderzoek
|
Marketing schuift op naar klantbehoud en effectiviteit: Direct Mail blijft relevant
In het moderne marketingvak draait het allang niet meer alleen om meer verkopen. Het gaat om relaties, relevantie en rendement. Uit het Data-Driven Marketing Onderzoek (DDMO) 2025 blijkt een duidelijke koerswijziging: binnen B2C-organisaties is er minder focus op groei en meer aandacht voor klantbehoud en…

Lees meer
Post
Case
|
Post-case Cloudpillo: Direct mail als sleutel tot hernieuwde klantactivatie
De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én resultaten met post heeft. Deze keer: Cloudpillo

Lees meer
Post
Artikel
|
Nieuwe impuls voor de postmarkt: coalitie regionale postbedrijven presenteert alternatief plan
De Nederlandse postmarkt blijft volop in beweging. Eerder berichtten* we over de komst van een nieuwe speler op de markt voor post- en direct maildiensten. Nadien presenteerde een coalitie van regionale postbedrijven een alternatief plan dat moet leiden tot een betaalbare en betrouwbare postdienstverlening. De…

Lees meer
DDMA
Post
Nieuws
|
Vacature: lid Commissie Post (op vrijwilligersbasis)
Ben jij werkzaam in de post hoek van de marketingsector en heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in Nederland? Dan is de DDMA Commissie Post de uitgelezen kans om hieraan bij te dragen…

Lees meer
Post
Artikel
|
Beweging in de postmarkt: Direct Mail krijgt er een speler bij
Recent werd bekend dat Spotta, actief in huis-aan-huisverspreiding, zich ook op de markt voor Direct Mail gaat richten. Daarmee krijgt het kanaal er een nieuwe speler bij. Voor verzenders van geadresseerde postcampagnes betekent dat vooral meer keuze in partnerschap en uitvoering.