Overzicht Actueel

DDMA introduceert 7 nieuwe leden

DDMA verwelkomt zeven nieuwe leden: American Express, UNICEF Nederland, Momice, VIRVIE, Ad Hoc Data, RaisingResults en Museumvereniging. Benieuwd wat onze nieuwe leden doen?

American Express is een Amerikaanse financiële dienstverlener waarvan het hoofdkantoor in New York gevestigd is. American Express, ook wel AmEx genoemd, is een van de bekendste merken ter wereld. Het bedrijf is in Nederland en België vooral bekend vanwege haar uitgifte van creditcards en traveler’s cheques.

 

UNICEF is de kinderrechtenorganisatie van de Verenigde Naties en komt op voor de rechten van alle kinderen, waar ook ter wereld. Samen met anderen geeft UNICEF ieder kind de kans om kind te kunnen zijn, zodat ze gezond opgroeien, zich kunnen ontwikkelen en het beste uit het leven kunnen halen.

 

Momice is een Amsterdamse scale-up die event-organisatoren helpt bij het eenvoudig en efficiënt beheren van alle communicatie rondom zakelijke events met een alles-in-1 eventcommunicatie tool. Voor de organisator betekent dit vanuit één (gebruiksvriendelijke) omgeving de uitnodigen, registraties en enquêtes beheren.

 

VIRVIE is een eenmans adviesbureau dat al ruim 10 jaar actief is in het ontwikkelen van digitale marketing concepten voor web, mobiel en meest recentelijk chatbots. VIRVIE is typisch betrokken bij pilot projecten, waar nieuwe digitale marketing ontwikkelingen, worden vertaald naar de concrete praktijk van haar klanten.

 

Ad Hoc Data is al jaren een van de grootste spelers op het gebied van marketing- en salesinformatie voor de B2B markt. Zowel op de Nederlandse als de Belgische markt bieden wij klanten directe toegang tot onze complete database voor veruit de scherpste prijs in de markt.

 

RaisingResults is hét consultancybureau voor publieke- en non-profitorganisaties. De snelle digitale ontwikkelingen bieden enorm veel mogelijkheden om waardevolle klantrelaties aan te gaan. Om deze transitie aan te gaan, is een andere manier van werken en een nieuwe visie op marketingcommunicatie en fondsenwerving nodig.

 

De Museumvereniging is de brancheorganisatie van musea in Nederland. Samen met ruim 400 musea versterken we als Museumvereniging het publiek belang van musea. Het belangrijkste instrument om het verdienvermogen van musea te vergroten is de Museumkaart.