Spring naar content

Spreker: Dina Awwad
Organisatie: Helloprint
Case: Fueling growth using customer lifetime value
Inhoud: Data
Datum: 24 januari 2019
Event: Data Dag 2019

Data Case: Fueling growth using customer lifetime value – Helloprint

Download (1,24 MB)

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

AI-case: A/B testen van KLM naar nieuwe hoogtes met AI

De DDMA commissies willen marketeers inspireren en overtuigen van de toegevoegde waarde die AI kan bieden voor marketing. AI is niet langer toekomstmuziek, maar een essentieel instrument waarmee bedrijven hun…
Lees meer
Post |

Post-case: Stem de look & feel van post goed af op je doelgroep

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…
Lees meer
Post |

Post-case: Meer personalisatie door middel van post

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…