Dit leidt tot nieuwe inzichten waarmee de sturing en voorspelbaarheid van processen en organisaties geoptimaliseerd kunnen worden. Geen dikke rapporten maar bruikbare inzichten, slimme oplossingen en een pragmatische aanpak.
Dit doen wij op alle niveaus en disciplines binnen een organisatie zoals Marketing, Finance, Operatie en HR.
Op project-, interim- en incompanybasis zetten onze consultants hun expertise en oplossingen in voor de integrale datawaardeketen van organisaties. Daarnaast bieden wij een Talent Program Data & Analytics waarin wij young professionals opleiden om direct inzetbaar te zijn bij onze opdrachtgevers.
De domeinen waarin wij actief zijn:
- Data strategie & executie
- Data engineering
- Data science & analytics
- Datavisualisatie
- Datamanagement
Cmotions biedt een integrale aanpak die organisaties helpt om nu en voor de toekomst, fact based beslissingen te kunnen nemen.
Motivatie lidmaatschap
Als lid van DDMA ben je altijd voorbereid op het continu veranderende data-driven marketingvak. Zo claimt de website. Inspelen op veranderende wetgeving, onder druk staande businessmodellen en veeleisende consumenten, vragen om een integrale datastrategie en – aanpak. Niet alleen voor het marketingdomein, maar ook voor andere disciplines zoals HR, finance en IT is data noodzakelijk voor het signaleren en voorspellen van trends en een goede besluitvorming. Cmotions draagt als lid van DDMA deze missie een warm hart toe. Wij zijn dan ook niet voor niets de partner op het gebied van ‘fact based decisions’.