In de whitepaper laat de werkgroep zien hoe je aan de hand van een fasemodel met 5 strategische stappen een marketingtechnologie selecteert die het beste bij jouw strategie en uitdagingen past. In de whitepaper ‘Nieuwe martech kiezen – zo doe je dat’ doorlopen we alle stappen.
Steeds opnieuw te gebruiken
De whitepaper is zo opgesteld dat de inhoud steeds opnieuw toepasbaar is voor elk nieuw vraagstuk. Technologische ontwikkelingen, nieuwe wetgeving, veranderende doelstellingen, een koerswijziging van de organisatie – er is altijd een reden om je martech-stack kritisch onder de loep te nemen. Zeker bij grote organisaties is dit een jaarlijks proces, waar steeds weer een ander deel van de stack aan vernieuwing toe is. Deze whitepaper helpt hierbij.
DDMA Werkgroep Martech
De DDMA Werkgroep Martech bestaat uit experts die werkzaam zijn bij adverteerders, bureaus en softwareleveranciers. Deze whitepaper gaat puur over het selectieproces – we doen geen uitspraken over welke leverancier beter is dan anderen en geven geen advies over hoe de perfecte martech-stack eruit moet zien. We richten ons op iedereen die betrokken is bij het gebruiken en kiezen van marketingtechnologie, van de CMO tot de specialist. De whitepaper is zowel in het Nederlands als Engels beschikbaar.
De werkgroep bestaat uit:
- Bob van Veen, solutions architect online bij Postcode Loterij
- Joost van Dun, director experience & conversion platforms bij Philips
- Joost Kaart, manager online marketing & personalisatie bij NS, voorzitter DDMA Commissie Digital Marketing Transformation
- Jurrian Elekan, voorheen Relay42, nu director technology bij The Online Company
- Michiel Kleijn, lead business solutions manager bij SAS
- Myrthe Mkaouar, senior data solutions consultant bij Orangevalley
- René Fischer, voorheen Merkle, nu freelance data/solutions/enterprise-architect
- Rogier van Driezum, customer journey expert bij ING, lid DDMA Commissie Digital Marketing Transformation
- Wijnand Meijer, medeoprichter en CEO van TrueClicks