Spring naar content

Update: Op 23 augustus 2023 hebben wij de website privacy-improvers.nl offline gehaald. Bekijk voor de laatste documentatie en informatie over regelgeving onze kennisbank of legal documentatie pagina.

De Privacy Improver voor marketeers

Als marketeer ben je natuurlijk op de hoogte van de AVG, maar alle juridische details kennen is net een stap te ver. Dankzij de Privacy Improver kun je ook zonder juridische achtergrond snel en eenvoudig campagnes vanaf het begin AVG-proof inrichten. De praktische tips zorgen er bovendien voor dat je niet voor iedere vraag naar je collega’s van legal hoeft te stappen.

De Privacy Improver voor juristen

Als jurist wil je natuurlijk dat je marketingcollega’s het belang van de AVG kennen en de wet zo goed mogelijk naleven. Met de Privacy Improver heb je een tool in handen die helpt om het privacybewustzijn en het begrip bij marketeers op een eenvoudige manier te vergroten.

De Privacy Improver voor bureaus

Als bureau wil je je klanten optimaal kunnen adviseren, óók over de AVG en privacy-by-design. Wat moet er bijvoorbeeld in de verwerkersovereenkomst staan die jullie onderling afsluiten? En is het privacy statement wel opgenomen in iedere campagne-uiting? De Privacy Improver helpt je om je klant nog beter van dienst te zijn, bij elke campagne.

Ook interessant

Lees meer
Marketingteam van de toekomst |

De impact van purpose-driven op de marketingwereld

De ‘waarom-vraag’ heeft zich binnen de marketingwereld in de voorbije jaren ontpopt als de belangrijkste vraag om je als organisatie te stellen. Om welke reden je iets doet is voor…
Lees meer
Digital Analytics |

Interview Matteo Zambon: Is sGTM geschikt voor elke organisatie?

In dit interview spreken we met ware pionier op het gebied van digital analytics. Matteo Zambon. Een analytics-expert die het Italiaanse landschap van Google Tag Manager (GTM) en Google Analytics…
Lees meer
Post |

Post en duurzaamheid (1) – feiten en cijfers over papier, data en distributie

Over de milieu-impact van direct mails en folders bestaat veel onduidelijkheid. Met deze serie artikelen laat de DDMA Commissie Post zien welke duurzame innovaties er zijn in de postsector. Ook…