Spring naar content

Update: Op 23 augustus 2023 hebben wij de website privacy-improvers.nl offline gehaald. Bekijk voor de laatste documentatie en informatie over regelgeving onze kennisbank of legal documentatie pagina.

De Privacy Improver voor marketeers

Als marketeer ben je natuurlijk op de hoogte van de AVG, maar alle juridische details kennen is net een stap te ver. Dankzij de Privacy Improver kun je ook zonder juridische achtergrond snel en eenvoudig campagnes vanaf het begin AVG-proof inrichten. De praktische tips zorgen er bovendien voor dat je niet voor iedere vraag naar je collega’s van legal hoeft te stappen.

De Privacy Improver voor juristen

Als jurist wil je natuurlijk dat je marketingcollega’s het belang van de AVG kennen en de wet zo goed mogelijk naleven. Met de Privacy Improver heb je een tool in handen die helpt om het privacybewustzijn en het begrip bij marketeers op een eenvoudige manier te vergroten.

De Privacy Improver voor bureaus

Als bureau wil je je klanten optimaal kunnen adviseren, óók over de AVG en privacy-by-design. Wat moet er bijvoorbeeld in de verwerkersovereenkomst staan die jullie onderling afsluiten? En is het privacy statement wel opgenomen in iedere campagne-uiting? De Privacy Improver helpt je om je klant nog beter van dienst te zijn, bij elke campagne.

Ook interessant

Lees meer
ePrivacy Verordening |

Telemarketing alleen nog met toestemming consument

Op 4 juni heeft de Tweede Kamer een voorstel aangenomen dat telemarketing alleen nog toestaat met toestemming. Tijdens de behandeling van de Energiewet is namelijk een voorstel aangenomen dat het…
Lees meer
Post |

Brievenbusreclame en zelfregulering: hier moet je op letten als marketeer

Dat het bereiken van (nieuwe)klanten en donateurs effectief is met post, is een bewezen feit. Recent onderzoek* laat zien dat de overall waardering voor post de afgelopen jaren is toegenomen.…
Lees meer
E-mail |

Discover the Magic of Interactive Email Marketing

In the rapidly evolving world of digital marketing, brands are constantly competing for consumers’ attention. With hundreds of emails flooding inboxes daily, it’s crucial to stand out and remain relevant.…