Spring naar content

Dit jaar belooft wederom een uitzonderlijke editie te worden met een programma vol kennis en inspiratie. De line-up van Friends of Search wordt nog samengesteld maar de eerste sprekers zijn al bekend. Niemand minder dan Lily Ray (Amsive), Rand Fishkin (SparkToro), Andrew Lolk (SavvyRevenue), Wil Reynolds (Seer Interactive), Andrew Lolk (SavvyRevenue), Bastian Grimm (Peak Ace), Jes Scholz (Jes Scholz Consulting) en Carrie Rose (Rise at Seven) betreden op 13 maart het podium. Meer sprekers volgen binnenkort, met als resultaat een programma met een mix van internationale topsprekers op het gebied van SEO en PPC.

Friends of Search Awards

Tijdens Friends of Search worden wederom de Friends of Search Awards uitgereikt. Deze unieke competitie geeft ambitieuze SEO- en PCC specalisten de kans om hun talent en vaardigheden te laten zien het gehele werkveld. De winnaars kunnen zich zelf rekenen tot de beste in het Nederlandse Search-vakgebied en mogen dan ook hun winnende case presenteren tijdens Friends of Search op 13 maart 2025.  De inschrijving opent binnenkort.

Met ruim 750 bezoekers per jaar is Friends of Search de grootste searchconferentie van de Benelux. Elk jaar komen consultants, marketeers en bedrijven in groten getale naar het evenement om te leren over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van SEO en SEA en zo hun searchstrategieën te verbeteren. Als bezoeker is Friends of Search hét moment om te sparren met internationale, toonaangevende vakgenoten en antwoord te krijgen op al je vragen. Meer informatie op de website: friendsofsearch.com

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
Influencermarketing |

Scoren jouw gesponsorde posts slechter door #ad? Het antwoord is ‘Nee’

Volgens de Reclamecode Social Media & Influencer Marketing (RSM) ben je als influencer of content creator verplicht te vermelden als je reclame maakt in je content. Je moet dit melden…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Van klik tot conversie: attributie als key voor marketingstrategieën

In de wereld van marketing wordt vaak gesproken over de kracht van data. Maar hoe zorg je er nou écht voor dat data de motor wordt achter succesvolle marketingcampagnes? In…
Lees meer
Search |

Modern Measurement in Paid Search

The way marketing effectiveness is measured has changed drastically compared to the past. As we move toward a future where marketing investments and their returns increasingly depend on privacy-focused solutions,…