Spring naar content

Tijdens de EMAS krijgen bezoekers toegang tot exclusieve inzichten die je niet zomaar via Google of openbare platforms kunt vinden. Alle gedeelde content is uniek en van onschatbare waarde voor jouw dagelijkse praktijk. De onderwerpen die aan bod komen zijn onder andere: de toekomst van marketing automation, (generatieve) AI, deliverability, security, cookieless marketing, leadgeneratie, databasegroei, design, creatie en copywriting, juridische en privacykwesties, analytics, tooling, en de veranderende rol van de (e-mail)marketeer. En dat is nog maar een greep uit het programma. De line-up wordt momenteel samengesteld, maar de eerste namen zijn al bekend: niemand minder dan Taylor Raffa (Semrush) en Anuvind Kanwa (Miro) zullen het podium betreden.

Traditiegetrouw worden tijdens de EMAS de EMAS Awards uitgereikt. Ook de Battle of the Agencies staat dit jaar weer op het programma. In deze competitie strijden bureaus om wie de beste e-mailcampagne maakt voor een nader te bepalen opdrachtgever. De inschrijving hiervoor opent binnenkort.

Over de EMAS
Met bijna 500 bezoekers tijdens de vorige editie is de EMAS uitgegroeid tot de grootste conferentie voor e-mail marketing automation in de Benelux. Hier ontmoeten e-mailmarketeers, CRM-marketeers, digital marketeers en marketing automation-specialisten elkaar om de nieuwste trends en ontwikkelingen te verkennen op het gebied van deliverability, security, e-mail marketing automation en leadgeneratie. EMAS biedt een unieke gelegenheid om te sparren met internationale topsprekers binnen het vakgebied. De volgende editie vindt plaats op 26 juni 2025 in Circa Amsterdam, mede mogelijk gemaakt door sponsoren Bikkelhart, RapidSugar en Wander Journeys. Meer informatie vind je op emas.nu.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
E-mail |

A digital winter experience for train travelers

At NS, CRM specialists Daan Hulzinga and Adinda Nieuwstraten work on campaigns that encourage consumers to travel more often by train. One of the most distinctive campaigns they developed is…
Lees meer
E-mail |

Smart personalization in motion: Harman International’s success module

How to keep personalization and email marketing running while migrating to a new data platform? That was the central question for Harman International, the company behind Harman Kardon and JBL.…
Lees meer
E-mail |

Hoe zorg je dat je e-mails in de inbox blijven belanden?

E-mailmarketing is geen kwestie meer van simpelweg “versturen en hopen op het beste.” De regels veranderen, de eisen worden strenger, en wie zijn techniek of data niet op orde heeft,…