Spring naar content

Tijdens de EMAS krijgen bezoekers toegang tot exclusieve inzichten die je niet zomaar via Google of openbare platforms kunt vinden. Alle gedeelde content is uniek en van onschatbare waarde voor jouw dagelijkse praktijk. De onderwerpen die aan bod komen zijn onder andere: de toekomst van marketing automation, (generatieve) AI, deliverability, security, cookieless marketing, leadgeneratie, databasegroei, design, creatie en copywriting, juridische en privacykwesties, analytics, tooling, en de veranderende rol van de (e-mail)marketeer. En dat is nog maar een greep uit het programma. De line-up wordt momenteel samengesteld, maar de eerste namen zijn al bekend: niemand minder dan Taylor Raffa (Semrush) en Anuvind Kanwa (Miro) zullen het podium betreden.

Traditiegetrouw worden tijdens de EMAS de EMAS Awards uitgereikt. Ook de Battle of the Agencies staat dit jaar weer op het programma. In deze competitie strijden bureaus om wie de beste e-mailcampagne maakt voor een nader te bepalen opdrachtgever. De inschrijving hiervoor opent binnenkort.

Over de EMAS
Met bijna 500 bezoekers tijdens de vorige editie is de EMAS uitgegroeid tot de grootste conferentie voor e-mail marketing automation in de Benelux. Hier ontmoeten e-mailmarketeers, CRM-marketeers, digital marketeers en marketing automation-specialisten elkaar om de nieuwste trends en ontwikkelingen te verkennen op het gebied van deliverability, security, e-mail marketing automation en leadgeneratie. EMAS biedt een unieke gelegenheid om te sparren met internationale topsprekers binnen het vakgebied. De volgende editie vindt plaats op 26 juni 2025 in Circa Amsterdam, mede mogelijk gemaakt door sponsoren Bikkelhart, RapidSugar en Wander Journeys. Meer informatie vind je op emas.nu.

Bob Younge

Voormalig Contentspecialist | DDMA

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Vacature: Lid DDMA Commissie E-mail (op vrijwilligersbasis)

Ben jij expert op het gebied van e-mailmarketing en wil je samen met andere professionals het vakgebied verder brengen? Dan is de DDMA Commissie E-mail dé plek voor jou om…
Lees meer
DDMA |

Drukte in de inbox: 7 lessen voor piekmomenten in e-mailmarketing

De feestdagen staan voor de deur en de inbox trilt alweer van activiteit. Retailers bereiden zich voor op Black Friday, Cyber Monday en kerst. Voor marketeers betekent dat: hogere verzendvolumes…
Lees meer
E-mail |

Bot clicks in e-mails: hoe onderscheid je mens van machine in je statistieken?

Na dagenlang geknutsel met teksten, afbeeldingen en code is het zover: je nieuwsbrief is af. Je verstuurt ‘m en… ziet binnen no-time de opens en clicks binnenstromen. Geweldig nieuws, zou…