Spring naar content

De jury over winnaar Floris Regouin: “Floris Regouin (Samsung Benelux) is een gedreven professional met veel kennis van digital marketing, waaronder ook e-mailmarketing. In een internationale en complexe organisatie toont hij zich een bevlogen vaandeldrager van data driven marketing voor het versterken van de klantrelatie. Hij predikt voortdurende verbetering en stimuleert vernieuwing.”

En over de campagne van Albert Heijn: “Complimenten van de jury zijn er voor de aanpak, de achterliggende gedachten, de keuzes en de resultaten. De jury heeft niets dan lof voor de campagne en beoordeelt het Mijn Bonus e-mailprogramma als goed doordacht, uitstekend opgebouwd, goed getest en uitgebreid en met resultaten die er mogen zijn.”

Er was een record aantal inzendingen dit jaar. De jury roemt het hoge niveau van alle inzendingen en in het bijzonder van alle genomineerden. Overige genomineerden voor E-mail man | vrouw van het jaar waren: Jasmijn Hemersma (Drukwerkdeals.nl), Frank Veldwachter (Thermen Bussloo) en Erik van der Wal (BPD Ontwikkeling). Voor beste campagne waren ook genomineerd bol.com en Blokker.

Ook interessant

Lees meer
Search |

How HEMA’s SEO Strategy Won the Friends of Search Award

The registration for the Friends of Search Awards 2025 is nearly closing! Ambitious search specialists have until January 31st to enter! But how do you prepare yourself for participation? And…
Lees meer
DDMA |

Ticketverkoop Email Marketing Automation Summit 2025 geopend

Op donderdag 26 juni 2025 organiseert branchevereniging DDMA een nieuwe editie van de Email Marketing Automation Summit (EMAS), in Circa Amsterdam. De EMAS is hét kennisevenement op het gebied van…
Lees meer
AVG |

Boete € 4.750.000 voor Netflix vanwege onvoldoende informeren over privacy

Weer een succesvolle actie van privacyorganisatie None Of Your Business (NOYB). In 2019 diende zij klachten in bij de Autoriteit Persoonsgegevens (AP) over streamingdienst Netflix. Uit onderzoek van de AP…