Spring naar content

Winnaar E-mail M|V Award

Juryvoorzitter Frans Reichardt noemt Saartje de Wit een toonbeeld van feminien leiderschap dat de financiële sector meer kan gebruiken: “Saartje is een jonge, zelfverzekerde professional die goed weet wat zij wil. Binnen OHRA heeft zij een belangrijke rol vervuld bij de ommezwaai van verkoopgerichte klantcommunicatie via post naar servicegerichte klantcommunicatie via e-mail. Met goede resultaten. Saartje heeft het vermogen intern draagvlak te creëren en weet binnen een grote organisatie verschillende afdelingen met succes aan elkaar te verbinden.”

Winnaar E-mail Award

Marktplaats laat volgens de jury zien dat de beste campagne niet altijd de meest complexe is: “De eenvoud van het idee, de goede afstemming op de doelgroep, de professionele uitvoering en de keuze om met multivariate testen proefondervindelijk vast te stellen welke varianten het beste werken, maken van ‘Marktplaats Aanbieding Viert Feest’ de winnaar van de award voor E-mail Campagne 2014.” aldus Frans Reichardt.

v.l.n.r. Voorzitter Council E-mail Michael Straathof, Jessica Haaster (Marktplaats), genomineerde Niels Jansen (Eurocamp), Juryvoorzitter Frans Reichardt en Saartje de Wit (OHRA)

Overige genomineerden

De jury prijst ook de overige genomineerden voor de e-mail m|v award Laura van der Kallen (Sacha Shoes) en Patrick van Wattum (ITG Companies). En voor de e-mail award OHRA/Delta Lloyd en Eurocamp voor hun e-mailcampagnes in het afgelopen jaar. Deze genomineerden namen geen award mee naar huis, maar ontvingen uit handen van de jury een rapport en oorkonde van hun nominatie.

Ook interessant

Lees meer
Fieldmarketing |

Politiek presenteert zéér drastische plannen: einde klantrelatie bij telemarketing, én verplichte afkoelperiode bij deurverkoop

In een brief aan de Tweede Kamer heeft Micky Adriaansens, Minister van Economische Zaken, voorgesteld nieuwe regelgeving te introduceren voor telemarketing en fieldmarketing. Volgens het plan krijgen consumenten bij verkoop…
Lees meer
DDMA |

Certified by influencerregels.com: Naar een Meer Transparante en Verantwoordelijke Sector

Influencer marketing is inmiddels een volwassen en volwaardig kanaal binnen de reclamewereld. Maar naast de immense mogelijkheden die het biedt voor merken en influencers, brengt het ook uitdagingen met zich…
Lees meer
DDMA |

Vacature: Commissielid DDMA Telemarketing – Goed doel (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam bij een goed doel en verantwoordelijk voor Telemarketing? Heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in…