In 2024 zijn er 44 audits behandeld, waarbij transparantie, adequaat privacybeleid en correcte omgang met marketing- en tracking cookies vaak als aandachtspunten naar voren kwamen.
DDMA hecht grote waarde aan het Privacy Waarborg, omdat het organisaties stimuleert om bewust en zorgvuldig met persoonsgegevens om te gaan. Om deze audits gebruiksvriendelijker te maken en beter te laten aansluiten bij de praktijk van organisaties, neemt DDMA dit jaar bovendien een nieuwe, innovatieve audit-tool in gebruik.
Benieuwd naar alle inzichten en aanbevelingen? Lees het volledige Jaarbericht Compliance Comité 2024.
Jaarbericht Compliance Comite 2024
Download (678,64 KB)Compliance Comité 2024
Ook interessant

Lees meer
DDMA
|
Vacature: lid Commissie Influencer Marketing werkzaam bij adverteerder (op vrijwilligersbasis)
Ben jij werkzaam binnen influencermarketing en heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in Nederland? Dan is de DDMA…

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
DDMO 2025: Hoe de adolescentie voorbij? Van ambitie naar uitvoering in datagedreven marketing
Marketeers willen het volledige potentieel van datagedreven marketing benutten, maar worden vaak teruggefloten door de realiteit. Het Data-Driven Marketing Onderzoek 2025 (DDMO), afgenomen bij 532 marketingprofessionals, onthult een duidelijke afstand…

Lees meer
DDMA
|
DDMA Ledenagenda 2025 Q3 en Q4
Het is alweer september, hét startsein van de DDMA Ledenagenda voor de tweede helft van 2025. Ook dit najaar belooft het weer een inspirerend jaar te worden, boordevol kennis en…