In 2024 zijn er 44 audits behandeld, waarbij transparantie, adequaat privacybeleid en correcte omgang met marketing- en tracking cookies vaak als aandachtspunten naar voren kwamen.
DDMA hecht grote waarde aan het Privacy Waarborg, omdat het organisaties stimuleert om bewust en zorgvuldig met persoonsgegevens om te gaan. Om deze audits gebruiksvriendelijker te maken en beter te laten aansluiten bij de praktijk van organisaties, neemt DDMA dit jaar bovendien een nieuwe, innovatieve audit-tool in gebruik.
Benieuwd naar alle inzichten en aanbevelingen? Lees het volledige Jaarbericht Compliance Comité 2024.
Jaarbericht Compliance Comite 2024
Download (678,64 KB)Compliance Comité 2024
Ook interessant

Lees meer
DDMA
|
Privacy Waarborg in de praktijk: dit zijn de inzichten uit 2024
Het Compliance Comité heeft haar Jaarbericht 2024 gepubliceerd. Dit onafhankelijke comité beoordeelt audits voor het toekennen van het DDMA Privacy Waarborg, een keurmerk dat organisaties helpt inzicht te krijgen in…

Lees meer
Artificial Intelligence
|
Nieuw! DDMA organiseert studiereis naar Boston: AI in context
Van 7 t/m 13 december 2025 organiseert DDMA een nieuwe vorm van verdieping voor marketingprofessionals: een volledig verzorgde studiereis naar Boston. Samen met Studium Travel – specialist in marketing-kennisreizen voor…

Lees meer
Creative
|
Nieuwe gezichten in de DDMA Commissies Creative, Telemarketing & Fieldmarketing
De DDMA Commissies Creative, Telemarketing en Fieldmarketing verwelkomen nieuwe leden. Met hun brede ervaring, persoonlijke drijfveren en frisse visie zijn Jerry Smit (Kalff), Chris de Leeuw (PARTOF), Joost Ritter (ROSCOM),…