In 2024 zijn er 44 audits behandeld, waarbij transparantie, adequaat privacybeleid en correcte omgang met marketing- en tracking cookies vaak als aandachtspunten naar voren kwamen.
DDMA hecht grote waarde aan het Privacy Waarborg, omdat het organisaties stimuleert om bewust en zorgvuldig met persoonsgegevens om te gaan. Om deze audits gebruiksvriendelijker te maken en beter te laten aansluiten bij de praktijk van organisaties, neemt DDMA dit jaar bovendien een nieuwe, innovatieve audit-tool in gebruik.
Benieuwd naar alle inzichten en aanbevelingen? Lees het volledige Jaarbericht Compliance Comité 2024.
Jaarbericht Compliance Comite 2024
Download (678,64 KB)Compliance Comité 2024
Ook interessant

Lees meer
DDMA
|
Certificering wérkt: overtredingen influencers halveren na e-learning
Sinds de lancering van het influencercertificaat op influencerregels.com hebben ruim 2.000 influencers zich verdiept in de regels voor verantwoorde influencermarketing. Maar wat levert dat nu écht op? Stichting Reclame Code…

Lees meer
DDMA
|
Nieuwe DDMA/bvA/NIMA Masterclass Influencer Marketing
DDMA, NIMA en bvA introduceren samen een nieuwe masterclass voor marketingprofessionals die strategisch en verantwoord aan de slag willen met influencer marketing

Lees meer
DDMA
|
Marketing schuift op naar klantbehoud en effectiviteit: Direct Mail blijft relevant
In het moderne marketingvak draait het allang niet meer alleen om meer verkopen. Het gaat om relaties, relevantie en rendement. Uit het Data-Driven Marketing Onderzoek (DDMO) 2025 blijkt een duidelijke…