Spring naar content

In de telemarketingsector hebben de laatste jaren grote ontwikkelingen plaatsgevonden, zoals de opkomst van intermediairs, de tijdelijke wervingsstop in de energiesector en de overgang naar een opt-in-systeem. De overheid verwacht bovendien een kritische blik van de branche op kwaliteit en consumententevredenheid. Voor DDMA reden om de Code Telemarketing aan te scherpen, om zo te blijven werken aan een toekomstbestendige telemarketingsector voor consument, bureau en opdrachtgever.

De DDMA Commissie Telemarketing heeft op basis van een eerste analyse een voorstel gemaakt voor verbeteringen van de Code. Daar kijken we uiteraard graag naar samen met experts die de Code in de praktijk gebruiken. Wil jij meedenken over verbeteringen in de zelfregulering en het verschil maken voor de sector? Meld je dan vóór 9 juni aan bij DDMA’s legal counsel Sara Mosch via saramosch@ddma.nl. Het herzieningstraject gaat daarna zo snel mogelijk van start.

Sara Mosch

Legal counsel

Ook interessant

Lees meer
AVG |

Telemarketing op basis van klantrelatie verdwijnt: duidelijkheid over ingangsdatum nieuwe opt-in-regels

Op basis van een klantrelatie zonder toestemming bellen? Dat mag nog even, maar niet lang meer. In dit artikel leggen we uit vanaf wanneer dat verandert en wat organisaties nu…
Lees meer
Telemarketing |

Elite-sessie Telemarketing: Samen richting naleving van de herziene in de gehele sector

Op 10 april kwam een select gezelschap van professionals uit de telemarketingsector bijeen voor een nieuwe editie van DDMA Elite – Telemarketing. Aan tafel: vertegenwoordigers van merken, corporates en adverteerders…
Lees meer
DDMA |

Oproep: Contactcenters gezocht voor vierde editie DDMA Telemarketing Benchmark

DDMA en de DDMA Commissie Telemarketing starten met de vierde editie van de DDMA Telemarketing Benchmark. Om een zo compleet mogelijk overzicht te creëren van de telemarketingsector zijn we op…