Spring naar content

In de afgelopen weken kon men cases insturen of kandidaten aanmelden voor de awards. Uit de tientallen inzendingen heeft de vakjury de selectie teruggebracht tot drie cases voor de beste e-mailcampagne en drie personen voor de e-mail m|v van 2014.

Beste e-mailcampagne

De award voor de beste e-mailcampagne van het jaar wordt uitgereikt aan de case die volgens de vakjury zowel innoverend als effectief is. Daarnaast moet de e-mailing van de winnaar een belangrijke bijdrage hebben geleverd aan de totale communicatiestrategie. Juryvoorzitter Frans Reichardt over de genomineerde cases: “Dit jaar zijn de drie genomineerde cases voor de beste e-mailcampagne van 2014 afkomstig uit verschillende branches. In deze branches bevindt e-mailmarketing zich op verschillende ontwikkelingsniveaus. De ene sector is duidelijk verder dan de andere. In alle gevallen blijkt e-mail bijzonder geschikt voor effectieve klantgerichte een-op-een communicatie. De genomineerde campagnes laten elk op eigen wijze zien hoe gericht, persoonlijk, relevant, snel, voordelig en effectief dit kanaal kan zijn.” 

E-mail M|V

Al eerder werd bekend dat Laura van der Kallen (Sacha Shoes), Patrick van Wattum (ITG Companies) en Saartje de Wit (OHRA) genomineerd zijn voor de e-mail m|v 2014. De winnaar van de e-mail m|v 2014 moet zich in het afgelopen jaar hebben onderscheiden op basis van creativiteit, lef en doorzettingsvermogen. De winnaar moet een voorbeeld zijn voor de branche en opvallende resultaten binnen de online marketingsector hebben behaald.

Award night op dinsdag 10 juni

De E-mail Awards worden uitgereikt aan de vooravond van de derde editie van de DDMA EMAIL SUMMIT 2014 op woensdag 11 juni. Ook dit jaar staat er weer een uitgebreide line-up met sprekers van A-merken als Ikea, KLM, Adidas en Ziggo maar ook Alchemy Workx, Exact en Human Inference. Inschrijven voor de EMAIL SUMMIT 2014 is nog mogelijk op www.emailsummit.nl.

Ook interessant

Lees meer
Cookies |

‘Cookieless World’: mogelijk niet zo cookieless?

Maandag 22 juli maakte het team van Chrome het besluit bekend om (voor nu) third-party cookies toch te behouden. Hiermee herroept Google zijn eerdere beslissing om deze cookies standaard uit…
Lees meer
Legal |

Zo creëer jij écht relevante, datagedreven telemarketingcampagnes

Telemarketing staat al jaren onder druk, met strengere regels in de Telecommunicatiewet en de Code Telemarketing tot gevolg. Door al die veranderingen wordt er van adverteerders en contactcenters veel gevraagd.…
Lees meer
AI Act |

De AI Act treedt binnenkort in werking: Een blik vooruit op verantwoord en innovatief gebruik van AI

Op vrijdag 12 juli is de officiële versie van de AI Act gepubliceerd! Deze wetgeving, die al lange tijd in de maak is, is een verordening opgesteld door de Europese…