
Esmeralda heeft een sales- en online marketingachtergrond en heeft de afgelopen 6 jaar gewerkt als accountmanager in de hotelwereld. Bij DDMA is ze verantwoordelijk voor het neerzetten van een waardevol en relevant kennisprogramma voor onze leden. In samenwerking met onze commissies en expertgroepen gaat ze aan de slag met het organiseren van diverse kennisactiviteiten.
Ook interessant
Lees meer
Legal
|
Telemarketing: ook opt-in nodig bij bestaande klanten
Per 1 juli 2026 gaat zoals het ernaar uitziet nieuwe wetgeving in die telemarketing gericht op bestaande klanten alleen toestaat bij opt-in. Reden voor de Commissie Telemarketing van de DDMA…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Een nieuwe kijk op marketing: hoe marketeers de wereld kunnen veranderen
De wereld staat voor grote uitdagingen op het gebied van klimaat, en dat raakt ons allemaal. Als marketeers hebben we de unieke kans om bij te dragen aan een duurzamere…
Lees meer
DDMA
|
Vacature: Commissielid DDMA | Commissie Digital Analytics Vacature (op vrijwilligersbasis)
Ben jij expert op het gebied van Digital Analytics en wil je meewerken aan de toekomst van dit marketing vakgebied in Nederland? Dan is een rol binnen deze DDMA Commissie…