
Esmeralda heeft een sales- en online marketingachtergrond en heeft de afgelopen 6 jaar gewerkt als accountmanager in de hotelwereld. Bij DDMA is ze verantwoordelijk voor het neerzetten van een waardevol en relevant kennisprogramma voor onze leden. In samenwerking met onze commissies en expertgroepen gaat ze aan de slag met het organiseren van diverse kennisactiviteiten.
Ook interessant

Lees meer
E-mail
|
Making sense of messy data: How organisations can turn disconnected streams into real customer value with a CDP
Like many cultural venues and entertainment organisations, theatres, museums, and music halls often sit on a wealth of customer data – ticketing, website analytics, email engagement, surveys – but much…

Lees meer
Digital Analytics
|
Challenging the Feasibility of Digital Agency; A Bygone Era of Online Privacy or Stepping Stone to a New Understanding?
Artificial Intelligence, or more commonly known as AI, we can all admit that it would be virtually impossible not to have heard these two words, or letters, used in conjunction…

Lees meer
AI Act
|
DDMA Template: AI-beleid
Het gebruik van AI biedt organisaties in de marketingsector veel kansen, bijvoorbeeld op het gebied van innovatie, personalisatie en efficiëntie. Tegelijkertijd brengt AI nieuwe uitdagingen en verantwoordelijkheden met zich mee,…