Spring naar content
Esmeralda Meijer

Esmeralda heeft een sales- en online marketingachtergrond en heeft de afgelopen 6 jaar gewerkt als accountmanager in de hotelwereld. Bij DDMA is ze verantwoordelijk voor het neerzetten van een waardevol en relevant kennisprogramma voor onze leden. In samenwerking met onze commissies en expertgroepen gaat ze aan de slag met het organiseren van diverse kennisactiviteiten.

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

Podcast Shaping the Future: Over personalisatie en de kunst van niets doen

Wat als personalisatie niet draait om méér communicatie, maar juist om het lef om soms even niets te doen? Het klinkt contra-intuïtief, maar voor Eneco pakte de kunst van stilzitten…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Univé en New York Pizza winnen Customer Data Awards 2025

Tijdens het jaarlijkse marketingevent DDMA NEXT zijn vandaag de winnaars van de Customer Data Awards 2025 bekendgemaakt. De vakjury bekroonde Univé met de Data Transformation Award en New York Pizza…
Lees meer
AI Act |

Wat de Digital Omnibus voor jou verandert: Cookiewet (2/4)

De Europese Commissie heeft op 19 november 2025 een pakket aan wijzigingen gepresenteerd om de regels voor het digitale domein te vereenvoudigen, ook wel Digital Omnibus genoemd. In deze korte…