Spring naar content

Voordelen van een persoonlijke DDMA-account

  • Nog persoonlijkere communicatie: Pas jouw interessegebieden aan voor onze mailings, meld je aan of meld je af voor diverse mailings en zorg ervoor dat je niks mist.
  • Sneller en makkelijker aanmelden voor evenementen: Al jouw gegevens worden automatisch ingevuld bij aanmeldformulieren wanneer je bent ingelogd
  • Toegang tot exclusieve ledencontent (binnenkort beschikbaar): Als lid krijg je toegang tot waardevolle kennis, zoals onderzoeksinzichten en legal templates. Deze feature lanceren we binnen een aantal weken. Daarnaast kijken we doorlopend naar hoe we de inlogomgeving relevanter kunnen maken voor leden.

Let op: met de uitrol van de exclusieve-ledencontent-feature heb je dus een account nodig om bepaalde artikelen, onderzoeken en andere content te kunnen bekijken. Dit kan ook gaan om content die in het verleden voor iedereen toegankelijk was.

Ben je lid van DDMA en heb je nog geen account? Maak er dan nu een aan!

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Versterking voor de Commissie Fieldmarketing

De DDMA Commissie Fieldmarketing heeft er drie bevlogen professionals bij. Stefan Hartgers (VodafoneZiggo), Dion Hilberink (Artsen zonder Grenzen) en Sander van Eck (PARTOF) combineren een diepe praktijkkennis met een sterke…
Lees meer
DDMA |

Vacature: lid Commissie Influencer Marketing werkzaam bij adverteerder (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam binnen influencermarketing en heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in Nederland? Dan is de DDMA…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMO 2025: Hoe de adolescentie voorbij? Van ambitie naar uitvoering in datagedreven marketing

Marketeers willen het volledige potentieel van datagedreven marketing benutten, maar worden vaak teruggefloten door de realiteit. Het Data-Driven Marketing Onderzoek 2025 (DDMO), afgenomen bij 532 marketingprofessionals, onthult een duidelijke afstand…