Voordelen van een persoonlijke DDMA-account
- Nog persoonlijkere communicatie: Pas jouw interessegebieden aan voor onze mailings, meld je aan of meld je af voor diverse mailings en zorg ervoor dat je niks mist.
- Sneller en makkelijker aanmelden voor evenementen: Al jouw gegevens worden automatisch ingevuld bij aanmeldformulieren wanneer je bent ingelogd
- Toegang tot exclusieve ledencontent (binnenkort beschikbaar): Als lid krijg je toegang tot waardevolle kennis, zoals onderzoeksinzichten en legal templates. Deze feature lanceren we binnen een aantal weken. Daarnaast kijken we doorlopend naar hoe we de inlogomgeving relevanter kunnen maken voor leden.
Let op: met de uitrol van de exclusieve-ledencontent-feature heb je dus een account nodig om bepaalde artikelen, onderzoeken en andere content te kunnen bekijken. Dit kan ook gaan om content die in het verleden voor iedereen toegankelijk was.
Ben je lid van DDMA en heb je nog geen account? Maak er dan nu een aan!
Ook interessant
Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
DDMA Exchange Table: de P van Personalisatie
We staan aan de vooravond van hyperpersonalisatie. Dankzij steeds slimmere technologie kunnen organisaties tot in detail inspelen op individueel gedrag. Maar wat betekent dat nog voor de consument en voor…
Lees meer
Data-ethiek
|
Podcast Shaping the Future: Loyaliteit vraagt om relevantie, niet alleen om korting
In de wereld van data-driven marketing is klantloyaliteit een onderwerp dat regelmatig herijkt moet worden. De opkomst van abonnementsmodellen, toenemende aandacht voor data-ethiek en veranderend consumentengedrag maken dat traditionele loyaliteitsprogramma’s…
Lees meer
DDMA
|
Vacature: Commissielid DDMA | Commissie Digital Analytics Vacature (op vrijwilligersbasis)
Ben jij expert op het gebied van Digital Analytics en wil je meewerken aan de toekomst van dit marketing vakgebied in Nederland? Dan is een rol binnen deze DDMA Commissie…