Spring naar content

De geselecteerde cases zijn wederom van hoog niveau en laten zien dat datadriven marketing op overtuigende wijze kan bijdragen aan een verbeterde klantdialoog. De winnaar wordt op woensdagavond 9 november bekendgemaakt tijdens een speciale award avond voorafgaand aan de DDMA Data Dag.

De ingediende cases zijn getoetst op criteria als: analyse en segmentatie, datakwaliteit, data governance en data-integratie. De genomineerde cases nemen een voorsprong op de concurrentie door innovatief en slim gebruik te maken van klantdata. De award wordt uitgereikt aan de organisatie die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weet toe te passen.

DDMA DATA DAG

De genomineerden presenteren hun cases op het podium van Pakhuis de Zwijger in Amsterdam tijdens de DDMA Data Dag op donderdag 10 november. Dit congres wordt georganiseerd in samenwerking met de DDMA Commissie Klantdata & Dialoog. De DDMA Data Dag 2016 heeft als thema ‘Be relevant’ en biedt marketeers inzicht in het gebruik van klantdata om echt relevant te zijn voor hun klanten. De Data Dag wordt mede mogelijk gemaakt door Human InferenceEDMPostNLCMotionsCrystalloids en Invenna.

Ook interessant

Lees meer
Search |

Vluchtelingenwerk Nederland en KLM winnen Friends of Search Awards 2025

Tijdens Friends of Search 2025 zijn de winnaars van de Friends of Search Awards 2025 bekendgemaakt. In de categorie ‘Best SEO’ ging de award naar Vluchtelingenwerk Nederland, terwijl KLM Royal…
Lees meer
DDMA |

Oproep: Contactcenters gezocht voor vierde editie DDMA Telemarketing Benchmark

DDMA en de DDMA Commissie Telemarketing starten met de vierde editie van de DDMA Telemarketing Benchmark. Om een zo compleet mogelijk overzicht te creëren van de telemarketingsector zijn we op…
Lees meer
Influencermarketing |

Transparantie bij persreizen: waar ligt de grens tussen een journalist en een content creator?

Bij influencer marketing geldt een transparantieplicht: wie een product of dienst promoot en daar een direct of indirect voordeel voor ontvangt, moet dit vermelden. Maar hoe zit dat bij journalisten…