Spring naar content

De DDMA Customer Data Award is dé competitie voor ambitieuze dataspecialisten. De cases worden door een onafhankelijke vakjury beoordeeld op onder meer rendement, strategische verankering in de organisatie en de impact van het datagebruik op klanten. De winnaar volgt in de voetsporen van onder meer ANWB, Sanoma, KPN, ING, WNF en NUON. Naast de reguliere award wordt er dit jaar ook een publieksprijs uitgereikt.

Online uitreiking
Net als vorig jaar vindt de uitreiking van de Customer Data Award 2021 online plaats. Hoe en in welke vorm de uitreiking exact eruit gaat zien wordt later bekend gemaakt. Bezoekers kunnen in ieder geval rekenen op een programma bomvol kennis en inspirerende case-presentaties van de genomineerden, met als slotstuk de bekroning van de beste klantdata-case van het jaar.

Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Google verbetert first party datagebruik in advertenties met confidential matching

Google heeft aangekondigd dat adverteerders hun eigen first party data met meer vertrouwen kunnen gebruiken in Google Ads. Dit wordt mogelijk gemaakt door de techniek van confidential matching, ondersteund door…
Lees meer
Artificial Intelligence |

Shall we not talk about AI for once? Likely your data set is not ready for it. Just not yet.

Did you happen to see the Netflix documentary about Fyre, the once in a lifetime luxury music festival in the Bahamas? In case you missed it, the overhyped festival, a…
Lees meer
Cookies |

‘Cookieless World’: mogelijk niet zo cookieless?

Maandag 22 juli maakte het team van Chrome het besluit bekend om (voor nu) third-party cookies toch te behouden. Hiermee herroept Google zijn eerdere beslissing om deze cookies standaard uit…