Spring naar content

De DDMA Customer Data Award is dé competitie voor ambitieuze dataspecialisten. De cases worden door een onafhankelijke vakjury beoordeeld op onder meer rendement, strategische verankering in de organisatie en de impact van het datagebruik op klanten. De winnaar volgt in de voetsporen van onder meer ANWB, Sanoma, KPN, ING, WNF en NUON. Naast de reguliere award wordt er dit jaar ook een publieksprijs uitgereikt.

Online uitreiking
Net als vorig jaar vindt de uitreiking van de Customer Data Award 2021 online plaats. Hoe en in welke vorm de uitreiking exact eruit gaat zien wordt later bekend gemaakt. Bezoekers kunnen in ieder geval rekenen op een programma bomvol kennis en inspirerende case-presentaties van de genomineerden, met als slotstuk de bekroning van de beste klantdata-case van het jaar.

Ook interessant

Lees meer
Cookies |

‘Cookieless World’: mogelijk niet zo cookieless?

Maandag 22 juli maakte het team van Chrome het besluit bekend om (voor nu) third-party cookies toch te behouden. Hiermee herroept Google zijn eerdere beslissing om deze cookies standaard uit…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Hoe je als bedrijf toewerkt naar een succesvolle Datagedreven marketing & sales aanpak

Op basis van wat je allemaal leest, zou je denken dat bijna iedereen wel data & analytics gebruikt in het marketingdomein. Onderzoek wijst echter anders uit. Uit het DDMA Data-Driven…
Lees meer
Artificial Intelligence |

Annemarie Joosen (VVV Cadeaukaarten): Hoe merk en performance hand in hand kunnen gaan

In een tijd waarin data steeds vaker de kern vormt van marketingstrategieën, blijft de integratie van branding en performance een uitdaging. In een nieuwe aflevering van de DDMA Podcast Shaping…