Spring naar content

De DDMA Customer Data Award is dé competitie voor ambitieuze dataspecialisten. De cases worden door een onafhankelijke vakjury beoordeeld op onder meer rendement, strategische verankering in de organisatie en de impact van het datagebruik op klanten. De winnaar volgt in de voetsporen van onder meer ANWB, Sanoma, KPN, ING, WNF en NUON. Naast de reguliere award wordt er dit jaar ook een publieksprijs uitgereikt.

Online uitreiking
Net als vorig jaar vindt de uitreiking van de Customer Data Award 2021 online plaats. Hoe en in welke vorm de uitreiking exact eruit gaat zien wordt later bekend gemaakt. Bezoekers kunnen in ieder geval rekenen op een programma bomvol kennis en inspirerende case-presentaties van de genomineerden, met als slotstuk de bekroning van de beste klantdata-case van het jaar.

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Barometer 2025: The Dutch are reducing their digital media use, what does this mean for marketing in 2026?

A significant proportion of the Dutch population is working to reduce their digital media use. 35% of the Dutch population wants to reduce their digital media use or is already…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Barometer 2025: Nederlanders minderen digitaal mediagebruik, wat betekent dit voor marketing in 2026?

Een aanzienlijk deel van de Nederlanders is bezig met het terugdringen van digitaal mediagebruik. 35% van de Nederlanders wil het digitale mediagebruik verminderen of doet dat al. Onder jongeren (Gen…
Lees meer
Artificial Intelligence |

Podcast Shaping the Future: Over personalisatie en de kunst van niets doen

Wat als personalisatie niet draait om méér communicatie, maar juist om het lef om soms even niets te doen? Het klinkt contra-intuïtief, maar voor Eneco pakte de kunst van stilzitten…