Spring naar content

De jury

De vakjury bestaat dit jaar weer uit twee teams, elk opgedeeld naar hun veld van expertise (SEO en PPC). Naast vrienden van de show Barry Adams (Polemic Digital) en Frederick Vallaeys (Optmyzer) nemen Jyll Saskin Gales (Freelance Google Ads Consultant), Michel Nienhuis (Google), Jes Scholz (JesScholz Consulting), Arnout Hellemans (OnlineMarkethink) en Linda Hogenes (Coolblue) plaats in de jury. Meer juryleden worden binnenkort aangekondigd. Bij de beoordeling van de inzendingen kijkt de jury onder meer naar strategie, innovatie, effectiviteit, resultaten, transparantie en privacyvriendelijkheid. De inschrijving sluit op 31 januari 2025.

Winnaars vorig jaar

Vorig jaar liet Shampoo Bars de andere genomineerde Brandblussershop achter zich in de categorie PPC. De case van Shampoo Bars viel op vanwege de goed doordachte strategie, wat zorgde voor een hoge betrokkenheid binnen hun doelgroep. In de categorie Best SEO trok HEMA aan het langste eind, ten koste van Aon Individuals. De jury vond HEMA’s gebruik van opkomende searchplatformen vernieuwend en creatief.

Met ten minste 600 bezoekers per jaar is Friends of Search de grootste searchconferentie van de Benelux. Elk jaar komen consultants, marketeers en bedrijven in groten getale naar het evenement om te leren over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van SEO en PPC om zo hun searchstrategieën te verbeteren. Als bezoeker is Friends of Search hét moment in het jaar om te sparren met internationale, toonaangevende vakgenoten en antwoord te krijgen op al je vragen. Friends of Search 2025 wordt mede mogelijk gemaakt door: Abovo Maxlead, Adchieve, Adwise, Artefact, dentsu, GroupM, Happy Horizon, Netprofiler, New Story, OrangeValley, PPC Mastery, Producthero, SDIM en TrueClicks.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
AI Act |

Legal en Marketing: Wat 2024 bracht en 2025 gaat brengen

2024 bracht volop juridische beweging in de wereld van marketing en privacy. Bij DDMA hebben we deze ontwikkelingen scherp gevolgd en ons legal team publiceerden maar liefst 34 artikelen om…
Lees meer
Artificial Intelligence |

Zo werk je in 3 stappen naar klantcontact dat écht klantgericht is

Het beeld dat een klant heeft van een bedrijf wordt in grote mate bepaald door de manier waarop het bedrijf met hen communiceert en hen van dienst is op het…
Lees meer
Artificial Intelligence |

De grootste trends in data-driven marketing volgens de commissies van DDMA

Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat je werk als marketingprofessional, jurist of dataspecialist in 2025 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag je echt niet missen?