Spring naar content

De jury

De vakjury bestaat dit jaar weer uit twee teams, elk opgedeeld naar hun veld van expertise (SEO en PPC). Naast vrienden van de show Barry Adams (Polemic Digital) en Frederick Vallaeys (Optmyzer) nemen Jyll Saskin Gales (Freelance Google Ads Consultant), Michel Nienhuis (Google), Jes Scholz (JesScholz Consulting), Arnout Hellemans (OnlineMarkethink) en Linda Hogenes (Coolblue) plaats in de jury. Meer juryleden worden binnenkort aangekondigd. Bij de beoordeling van de inzendingen kijkt de jury onder meer naar strategie, innovatie, effectiviteit, resultaten, transparantie en privacyvriendelijkheid. De inschrijving sluit op 31 januari 2025.

Winnaars vorig jaar

Vorig jaar liet Shampoo Bars de andere genomineerde Brandblussershop achter zich in de categorie PPC. De case van Shampoo Bars viel op vanwege de goed doordachte strategie, wat zorgde voor een hoge betrokkenheid binnen hun doelgroep. In de categorie Best SEO trok HEMA aan het langste eind, ten koste van Aon Individuals. De jury vond HEMA’s gebruik van opkomende searchplatformen vernieuwend en creatief.

Met ten minste 600 bezoekers per jaar is Friends of Search de grootste searchconferentie van de Benelux. Elk jaar komen consultants, marketeers en bedrijven in groten getale naar het evenement om te leren over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van SEO en PPC om zo hun searchstrategieën te verbeteren. Als bezoeker is Friends of Search hét moment in het jaar om te sparren met internationale, toonaangevende vakgenoten en antwoord te krijgen op al je vragen. Friends of Search 2025 wordt mede mogelijk gemaakt door: Abovo Maxlead, Adchieve, Adwise, Artefact, dentsu, GroupM, Happy Horizon, Netprofiler, New Story, OrangeValley, PPC Mastery, Producthero, SDIM en TrueClicks.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

De DDMA Commissie E-mail krijgt versterking

De DDMA Commissie E-mail heeft twee nieuwe leden. Niemand minder dan Mark Kruisman, e-mailmarketing specialist bij Centraal Beheer, en Lisanne van Daalen de Jel, marketing guild lead en digital marketeer…
Lees meer
Influencermarketing |

Certificering influencers sluit jaar succesvol af met ruim 2000 influencers en bol als nieuwe partner

Het sector-initiatief ‘Certified by influencerregels.com’ sluit het jaar af met diverse mijlpalen: het register op influencerregels.com bevat inmiddels ruim 2.000 gecertificeerde influencers. Bovendien zal bol per 1 januari 2025 met…
Lees meer
DDMA |

Call for participation opens for 4th edition of GDMA’s International Email Benchmark

The Global Data & Marketing Alliance (GDMA) and the Dutch Association for Data & Marketing (DDMA) are thrilled to initiate the call for participation for the fourth edition of our…