Spring naar content

De vakjury bestaat dit jaar uit twee teams, elk bestaande uit 3 toonaangevende vakgenoten uit de searchindustrie. De SEO-jury bestaat uit Marcus Tober (Searchmetrics), Linda Hogenes (Coolblue) en Barry Adams (Polemic Digital). De SEA-jury bestaat uit Purna Virji (LinkedIn), Kate Adams (Google) en Frederick Vallaeys (Optmyzer). Bij de beoordeling van de inzendingen kijkt de jury onder meer naar strategie, innovatie, effectiviteit, resultaten, transparantie en privacyvriendelijkheid. De inschrijving sluit op 10 september.

Vorig jaar liet Slimster andere genomineerden SKODA en Europcar achter zich in de categorie Beste SEO. Met een perfect uitgevoerde migratie wist Slimster.nl de jury te overtuigen. In de categorie Beste SEA trok Leen Bakker aan het langste eind ten koste van andere genomineerden A-Z Barbecue & Gourmet Party Service en Bol.com. Met een enorme verscheidenheid aan Google Ads capabilities vertaalde Leen Bakker de fysieke shopervaring naar een succesvolle online advertentiestrategie.

Friends of Search wordt mede mogelijk gemaakt door de volgende sponsoren: Adchieve, Addurance, Adwise Artefact, Greenhouse, Happy Horizon, Hybridagency, Increase, Knewledge, Merkle Nederland Group, Orangedotcom, OrangeValley, Producthero.com, Reprise, SDIM Online Marketing, Searchresult, Traffic Builders, Universem, Upthrust, , Producthero.com en WiSEO. 

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
Search |

How HEMA’s SEO Strategy Won the Friends of Search Award

The registration for the Friends of Search Awards 2025 is nearly closing! Ambitious search specialists have until January 31st to enter! But how do you prepare yourself for participation? And…
Lees meer
Influencermarketing |

Scoren jouw gesponsorde posts slechter door #ad? Het antwoord is ‘Nee’

Volgens de Reclamecode Social Media & Influencer Marketing (RSM) ben je als influencer of content creator verplicht te vermelden als je reclame maakt in je content. Je moet dit melden…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Van klik tot conversie: attributie als key voor marketingstrategieën

In de wereld van marketing wordt vaak gesproken over de kracht van data. Maar hoe zorg je er nou écht voor dat data de motor wordt achter succesvolle marketingcampagnes? In…