Spring naar content

De vakjury bestaat dit jaar uit twee teams, elk bestaande uit 3 toonaangevende vakgenoten uit de searchindustrie. De SEO-jury bestaat uit Marcus Tober (Searchmetrics), Linda Hogenes (Coolblue) en Barry Adams (Polemic Digital). De SEA-jury bestaat uit Purna Virji (LinkedIn), Kate Adams (Google) en Frederick Vallaeys (Optmyzer). Bij de beoordeling van de inzendingen kijkt de jury onder meer naar strategie, innovatie, effectiviteit, resultaten, transparantie en privacyvriendelijkheid. De inschrijving sluit op 10 september.

Vorig jaar liet Slimster andere genomineerden SKODA en Europcar achter zich in de categorie Beste SEO. Met een perfect uitgevoerde migratie wist Slimster.nl de jury te overtuigen. In de categorie Beste SEA trok Leen Bakker aan het langste eind ten koste van andere genomineerden A-Z Barbecue & Gourmet Party Service en Bol.com. Met een enorme verscheidenheid aan Google Ads capabilities vertaalde Leen Bakker de fysieke shopervaring naar een succesvolle online advertentiestrategie.

Friends of Search wordt mede mogelijk gemaakt door de volgende sponsoren: Adchieve, Addurance, Adwise Artefact, Greenhouse, Happy Horizon, Hybridagency, Increase, Knewledge, Merkle Nederland Group, Orangedotcom, OrangeValley, Producthero.com, Reprise, SDIM Online Marketing, Searchresult, Traffic Builders, Universem, Upthrust, , Producthero.com en WiSEO. 

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
Search |

Modern Measurement in Paid Search – Hoe pak je dat aan?

Nu we ons meer en meer bewegen richting een toekomst waarin marketinginvesteringen en hun rendement steeds meer afhankelijk zijn van privacygerichte oplossingen, zullen we als marketeers nieuwe manieren moeten vinden…
Lees meer
DDMA |

Ticketverkoop Friends of Search 2026 gestart – Early Bird-tickets nu beschikbaar!

Op 12 maart 2026 organiseren brancheverenigingen DDMA en VIA Nederland de 13e editie van Friends of Search in de Kromhouthal in Amsterdam. Vanaf vandaag zijn de early bird-tickets voor het…
Lees meer
Search |

Elite XL: SEA / SEO Synergie

In een landschap waarin technologie snel verandert en zoekmachines steeds slimmer worden, is het vakgebied van search marketing in beweging. SEO en SEA zijn allang geen gescheiden werelden meer. Toch…