Spring naar content

Vice-voorzitter van 2003 – 2009

Steun en toeverlaat van het DDMA bureau

Vakman en stijlvol dwarsdenker

Paul Kelder

Paul Kelder is niet meer. Zijn vrolijke ogen, zijn lichtvoetige sarcasme, zijn gezonde zelfspot, zijn savoir vivre: ze leven nog alleen in onze dierbare herinneringen. Hij is veel te vroeg gegaan.

Paul was medeoprichter van onze DDMA. Jarenlang was hij onze vicevoorzitter. Hij heeft de DDMA altijd gesteund, in woord en daad. Praktisch en wijs. Paul kon zaken vlijmscherp benoemen. Zijn inzicht in het menselijk handelen, paarde hij met een onverwoestbaar optimisme.

Paul was een echte ondernemer. Nooit bang. Hij schuwde de strijd niet. Hij was vooral niet bang om hard te werken. “Denk aan mij als ik sterf maar ga door met werken!” zei hij.

Zijn actieve bemoeienis met de DDMA was de laatste jaren minder. De gewone wisseling van de wacht. Maar zijn betrokkenheid bleef overeind. Hij wist goed wat er speelde. Hij heeft het DDMA bureau – zeker in de beginjaren – intensief terzijde gestaan. Als vakman en als inspirator.

We zullen Paul enorm missen. Als marketeer, als mentor en als mens.

Diana Janssen,

Directeur

Diana Janssen

Voormalig directeur bij DDMA

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Influencerregels.com publiceert vernieuwde e-learning: influencers moeten zich opnieuw certificeren om in het register te blijven

Om transparantie binnen influencer marketing verder te versterken, lanceert Influencerregels.com, een initiatief van DDMA, SRC en bvA, een vernieuwde, actuele versie van hun certificering Certified by influencerregels.com. Deze update, die…
Lees meer
Legal |

Jongeren targeten op social media: waar let je op?

Het gebruik van social media onder jongeren blijft een hot topic, zeker nu het weer veel wordt besproken in Den Haag. Platformen als Instagram, TikTok en Snapchat zijn immens populair…
Lees meer
DDMA |

De nieuwe Code Reclame via E-mail: dit zijn de 4 belangrijkste veranderingen

Tijdens de Algemene Ledenvergadering op donderdag 27 maart is de nieuwe versie van de Code Reclame via E-mail aangenomen door de leden van DDMA. Deze is van kracht voor alle…