Spring naar content

Vice-voorzitter van 2003 – 2009

Steun en toeverlaat van het DDMA bureau

Vakman en stijlvol dwarsdenker

Paul Kelder

Paul Kelder is niet meer. Zijn vrolijke ogen, zijn lichtvoetige sarcasme, zijn gezonde zelfspot, zijn savoir vivre: ze leven nog alleen in onze dierbare herinneringen. Hij is veel te vroeg gegaan.

Paul was medeoprichter van onze DDMA. Jarenlang was hij onze vicevoorzitter. Hij heeft de DDMA altijd gesteund, in woord en daad. Praktisch en wijs. Paul kon zaken vlijmscherp benoemen. Zijn inzicht in het menselijk handelen, paarde hij met een onverwoestbaar optimisme.

Paul was een echte ondernemer. Nooit bang. Hij schuwde de strijd niet. Hij was vooral niet bang om hard te werken. “Denk aan mij als ik sterf maar ga door met werken!” zei hij.

Zijn actieve bemoeienis met de DDMA was de laatste jaren minder. De gewone wisseling van de wacht. Maar zijn betrokkenheid bleef overeind. Hij wist goed wat er speelde. Hij heeft het DDMA bureau – zeker in de beginjaren – intensief terzijde gestaan. Als vakman en als inspirator.

We zullen Paul enorm missen. Als marketeer, als mentor en als mens.

Diana Janssen,

Directeur

Diana Janssen

Directeur

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

DDMA organiseert DDMA NEXT: een nieuw congres voor beslissers

DDMA organiseert op 11 oktober 2022 in Capital C in Amsterdam een nieuw congres: DDMA NEXT. Onder de noemer ‘Shaping the future’ brengt de branchevereniging beslissers op het gebied van…
Lees meer
Influencermarketing |

Branche blij met duidelijkheid: extra regels en toezicht voor influencers met meer dan 500.000 volgers – Sector roept voorlichtingswebsite over regels in het leven   

Amsterdam, 17 mei 2022 – Influencers met meer dan 500.000 volgers vallen voortaan onder toezicht van het Commissariaat voor de Media. Zij krijgen te maken met extra reclameregels in de…
Lees meer
Search |

Simo Ahava (8-bit-sheep): ‘Technology doesn’t change the status quo. It’s how that technology is used’

Server-side tagging is often presented as the solution for problems relating to the sunset of third-party cookies. And although server-side would be a solution for a lot of companies, it…