Spring naar content

Vice-voorzitter van 2003 – 2009

Steun en toeverlaat van het DDMA bureau

Vakman en stijlvol dwarsdenker

Paul Kelder

Paul Kelder is niet meer. Zijn vrolijke ogen, zijn lichtvoetige sarcasme, zijn gezonde zelfspot, zijn savoir vivre: ze leven nog alleen in onze dierbare herinneringen. Hij is veel te vroeg gegaan.

Paul was medeoprichter van onze DDMA. Jarenlang was hij onze vicevoorzitter. Hij heeft de DDMA altijd gesteund, in woord en daad. Praktisch en wijs. Paul kon zaken vlijmscherp benoemen. Zijn inzicht in het menselijk handelen, paarde hij met een onverwoestbaar optimisme.

Paul was een echte ondernemer. Nooit bang. Hij schuwde de strijd niet. Hij was vooral niet bang om hard te werken. “Denk aan mij als ik sterf maar ga door met werken!” zei hij.

Zijn actieve bemoeienis met de DDMA was de laatste jaren minder. De gewone wisseling van de wacht. Maar zijn betrokkenheid bleef overeind. Hij wist goed wat er speelde. Hij heeft het DDMA bureau – zeker in de beginjaren – intensief terzijde gestaan. Als vakman en als inspirator.

We zullen Paul enorm missen. Als marketeer, als mentor en als mens.

Diana Janssen,

Directeur

Diana Janssen

Voormalig directeur bij DDMA

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Odido, ANWB en PostNL winnen DDMA Experimentation Heroes 2025

Tijdens DDMA Experimentation Heroes 2025 zijn vandaag de winnaars bekendgemaakt van de Experimentation Awards in de Social Hub in Amsterdam. Odido, ANWB en PostNL sleepten de awards in de wacht…
Lees meer
Search |

Inschrijving open voor Friends of Search Awards 2026

Op 12 maart 2026 worden opnieuw de meest toonaangevende SEO- en PPC-cases bekroond tijdens de Friends of Search Awards 2026. De uitreiking vindt plaats tijdens het congres Friends of Search…
Lees meer
DDMA |

DDMA Social Advertising Benchmark 2025: conversions are back, platform mix expands

The DDMA Social Advertising Benchmark 2025 shows that Dutch advertisers are increasingly focusing on conversions and a broader platform mix. Reddit continues to grow steadily, and TikTok gains market share…