Spring naar content
Jay Curry

Als iemand pas dood is wanneer niemand zich hem meer herinnert, dan leef jij nog een hele tijd door, Jay. Want je boeken hebben je begaafdheid vastgelegd voor toekomstige generaties. Met jouw klantenpiramide heb je de verhouding tussen klant en omzet eenvoudig in kaart gebracht. In jouw klantenpiramide wordt goed gekeken naar wie precies de klanten zijn die voor 80% of meer van de omzet zorgen. Het is nog steeds een goed advies voor mensen die een eigen bedrijf beginnen.

Je was een inspirerende spreker en trainer. Bekend van optredens op congressen in Nederland, de Verenigde Staten, Europa, het Midden-Oosten en Azië. Je verzorgde in-company programma’s voor honderden kleine en middelgrote bedrijven en multinationals als ABN-AMRO Bank, ING Bank, AEGON Verzekeringen, Xerox, DHL, Kimberly-Clark, Philips, SAP, Apple Computer, en IBM.

Op 10 juni 2018 kreeg je in Hotel New York in Rotterdam de eerste DM Oeuvreprijs: de erkenning voor je levenswerk. Daarmee hebben we je geëerd als auteur, trainer en consultant op het vakgebied van Dialoogmarketing. Je was grondlegger van de internationaal befaamde Customer Marketing Strategie. Jij ging als een van de eersten aan de slag met CRM en illustreerde het belang van de dialoog in DM. Je hebt ons vakgebied geherdefinieerd.

Dank je wel Jay.

Tom Kok
Oud-voorzitter DDMA

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Influencerregels.com publiceert vernieuwde e-learning: influencers moeten zich opnieuw certificeren om in het register te blijven

Om transparantie binnen influencer marketing verder te versterken, lanceert Influencerregels.com, een initiatief van DDMA, SRC en bvA, een vernieuwde, actuele versie van hun certificering Certified by influencerregels.com. Deze update, die…
Lees meer
Legal |

Jongeren targeten op social media: waar let je op?

Het gebruik van social media onder jongeren blijft een hot topic, zeker nu het weer veel wordt besproken in Den Haag. Platformen als Instagram, TikTok en Snapchat zijn immens populair…
Lees meer
DDMA |

De nieuwe Code Reclame via E-mail: dit zijn de 4 belangrijkste veranderingen

Tijdens de Algemene Ledenvergadering op donderdag 27 maart is de nieuwe versie van de Code Reclame via E-mail aangenomen door de leden van DDMA. Deze is van kracht voor alle…