Spring naar content

De TU Delft doet onderzoek naar het beslisgedrag van communicatie- en marketingprofessionals. Maarten van der Sanden (Assistant Professor Science Communication) kijkt naar hoe deze professionals omgaan met data, hoe ze daar een besluit op nemen en hoe dat het beste ondersteund kan worden met decision support systemen die de Tu Delft nog gaat ontwerpen en al voor een deel heeft ontworpen.

Microsoft onderzocht de 8 digitale trends voor de komende jaren. Anneke Schogt (Country Manager Microsoft Advertising) lichtte er vier toe die specifiek zijn toegespitst op data, waaronder de ‘Age of Serendipity’ en ‘Value Me’.

De winnaar van de Customer Data Award 2014

Alle genomineerde cases werden gepresenteerd in parallelsessies: het was dus onmogelijk om overal bij te zijn. Bekijk hier de pitch van de winnaar.

Geïnteresseerd in de presentatie van de Goede Doelen Loterij? Mail dan naar Daniël Rozendal.

Foto’s

Met dank aan

We bedanken de sponsors voor het mogelijk maken van Data & Dailoog in de Praktijk:

CendrisCrystalloidsEDMHuman InferenceSASTeradataUniservCmotionsMicrosoftInvenna.

Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Een nieuwe kijk op marketing: hoe marketeers de wereld kunnen veranderen

De wereld staat voor grote uitdagingen op het gebied van klimaat, en dat raakt ons allemaal. Als marketeers hebben we de unieke kans om bij te dragen aan een duurzamere…
Lees meer
DDMA |

Vacature: Commissielid DDMA | Commissie Digital Analytics Vacature (op vrijwilligersbasis)

Ben jij expert op het gebied van Digital Analytics en wil je meewerken aan de toekomst van dit marketing vakgebied in Nederland? Dan is een rol binnen deze DDMA Commissie…
Lees meer
DDMA |

Odido, ANWB en PostNL winnen DDMA Experimentation Heroes 2025

Tijdens DDMA Experimentation Heroes 2025 zijn vandaag de winnaars bekendgemaakt van de Experimentation Awards in de Social Hub in Amsterdam. Odido, ANWB en PostNL sleepten de awards in de wacht…