Spring naar content

Dit met nog soortgelijke praktijken op social media staan geregeld in de Reclame Social Media (RSM). Deze code is op initiatief van DDMA opgesteld en wordt nu herzien.

Lees op Marketing Tribune de column over gesjoemel met online reviews.

Op de hoogte blijven van juridisch nieuws? Meld je hier aan voor onze juridische nieuwsbrief.

Dit met nog soortgelijke praktijken op social media staan geregeld in de Reclame Social Media (RSM). Deze code is op initiatief van DDMA opgesteld en wordt nu herzien.

Lees op Marketing Tribune de column over gesjoemel met online reviews.

Op de hoogte blijven van juridisch nieuws? Meld je hier aan voor onze juridische nieuwsbrief.

Naomi van der Louw

Legal counsel

Ook interessant

Lees meer
Influencermarketing |

Branche blij met duidelijkheid: extra regels en toezicht voor influencers met meer dan 500.000 volgers – Sector roept voorlichtingswebsite over regels in het leven   

Amsterdam, 17 mei 2022 – Influencers met meer dan 500.000 volgers vallen voortaan onder toezicht van het Commissariaat voor de Media. Zij krijgen te maken met extra reclameregels in de…
Lees meer
Search |

Simo Ahava (8-bit-sheep): ‘Technology doesn’t change the status quo. It’s how that technology is used’

Server-side tagging is often presented as the solution for problems relating to the sunset of third-party cookies. And although server-side would be a solution for a lot of companies, it…
Lees meer
Conversion Rate Optimisation |

Dark patterns – wat mag wel en niet volgens de EDPB

De European Data Protection Board (EDPB – koepel van alle Europese privacytoezichthouders) heeft nieuwe guidelines vastgesteld over het herkennen en vermijden van dark patterns op sociale media. De guideline is…