Spring naar content

Alle DDMA evenementen tot en met april worden geannuleerd. Deelnemers die zich al hadden aangemeld voor een van de bijeenkomsten zullen we hierover persoonlijk informeren. De meeste evenementen zullen we verplaatsen naar een nog nader te bepalen moment. Een aantal evenementen zullen we in digitale vorm door laten gaan. Wat dit per evenement betekent, kun je zien in de evenementenagenda op onze website.

We zullen je de komende weken blijven voorzien van relevante informatie. Bijvoorbeeld wat deze ontwikkelingen betekenen voor de marketingsector – en hoe anderen omgaan met deze nieuwe realiteit. Als gezegd, mocht je vragen hebben: bel of mail ons.

Hartelijke groet – en blijf gezond.

Tot snel,

Diana Janssen – Directeur DDMA

Diana Janssen

Voormalig directeur bij DDMA

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA bundelt AI-expertise: Commissies Conversational AI en AI worden één

We zijn verheugd om aan te kondigen dat de Commissie Conversational AI en de Commissie AI gecombineerd verder gaan onder één nieuwe commissie met de naam DDMA Commissie AI. In…
Lees meer
DDMA |

De DDMA Commissies Post, Data Decisions & Engagement, AI en Social media krijgen versterking

Nieuw bloed in de DDMA Commissies Post, Data Decisions & Engagement en Social media. Jeroen Kimmel (PSI-Vransen Direct Mail), Guus Rutten (GX | Part of Happy Horizon), Merel Donkers (PostNL)…
Lees meer
Artificial Intelligence |

De grootste trends in data-driven marketing volgens de commissies van DDMA

Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat je werk als marketingprofessional, jurist of dataspecialist in 2025 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag je echt niet missen?