Spring naar content

Alle DDMA evenementen tot en met april worden geannuleerd. Deelnemers die zich al hadden aangemeld voor een van de bijeenkomsten zullen we hierover persoonlijk informeren. De meeste evenementen zullen we verplaatsen naar een nog nader te bepalen moment. Een aantal evenementen zullen we in digitale vorm door laten gaan. Wat dit per evenement betekent, kun je zien in de evenementenagenda op onze website.

We zullen je de komende weken blijven voorzien van relevante informatie. Bijvoorbeeld wat deze ontwikkelingen betekenen voor de marketingsector – en hoe anderen omgaan met deze nieuwe realiteit. Als gezegd, mocht je vragen hebben: bel of mail ons.

Hartelijke groet – en blijf gezond.

Tot snel,

Diana Janssen – Directeur DDMA

Diana Janssen

Voormalig directeur bij DDMA

Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMA Exchange Table: de P van Personalisatie

We staan aan de vooravond van hyperpersonalisatie. Dankzij steeds slimmere technologie kunnen organisaties tot in detail inspelen op individueel gedrag. Maar wat betekent dat nog voor de consument en voor…
Lees meer
Data-ethiek |

Podcast Shaping the Future: Loyaliteit vraagt om relevantie, niet alleen om korting

In de wereld van data-driven marketing is klantloyaliteit een onderwerp dat regelmatig herijkt moet worden. De opkomst van abonnementsmodellen, toenemende aandacht voor data-ethiek en veranderend consumentengedrag maken dat traditionele loyaliteitsprogramma’s…
Lees meer
DDMA |

Vacature: Commissielid DDMA | Commissie Digital Analytics Vacature (op vrijwilligersbasis)

Ben jij expert op het gebied van Digital Analytics en wil je meewerken aan de toekomst van dit marketing vakgebied in Nederland? Dan is een rol binnen deze DDMA Commissie…