Alle DDMA evenementen tot en met april worden geannuleerd. Deelnemers die zich al hadden aangemeld voor een van de bijeenkomsten zullen we hierover persoonlijk informeren. De meeste evenementen zullen we verplaatsen naar een nog nader te bepalen moment. Een aantal evenementen zullen we in digitale vorm door laten gaan. Wat dit per evenement betekent, kun je zien in de evenementenagenda op onze website.
We zullen je de komende weken blijven voorzien van relevante informatie. Bijvoorbeeld wat deze ontwikkelingen betekenen voor de marketingsector – en hoe anderen omgaan met deze nieuwe realiteit. Als gezegd, mocht je vragen hebben: bel of mail ons.
Hartelijke groet – en blijf gezond.
Tot snel,
Diana Janssen – Directeur DDMA
Ook interessant
Lees meer
Artificial Intelligence
|
DDMA Barometer 2025: The Dutch are reducing their digital media use, what does this mean for marketing in 2026?
A significant proportion of the Dutch population is working to reduce their digital media use. 35% of the Dutch population wants to reduce their digital media use or is already…
Lees meer
Artificial Intelligence
|
DDMA Barometer 2025: Nederlanders minderen digitaal mediagebruik, wat betekent dit voor marketing in 2026?
Een aanzienlijk deel van de Nederlanders is bezig met het terugdringen van digitaal mediagebruik. 35% van de Nederlanders wil het digitale mediagebruik verminderen of doet dat al. Onder jongeren (Gen…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
DDMA Exchange Table: de P van Personalisatie
We staan aan de vooravond van hyperpersonalisatie. Dankzij steeds slimmere technologie kunnen organisaties tot in detail inspelen op individueel gedrag. Maar wat betekent dat nog voor de consument en voor…