Spring naar content

Branchevereniging DDMA en mediaplatform Emerce bedienen beiden dezelfde doelgroep vanuit hun eigen expertise. DDMA biedt leden een netwerk, belangenbehartiging en kennis op het gebied van datagedreven marketing en klantcontact. Emerce biedt nieuws en achtergrond over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van internet business, e-commerce en marketing.

Onder de samenwerking vallen dit jaar een aantal concrete activiteiten. Op 20 april 2023 vindt Emerce Conversion & Analytics plaats. DDMA ondersteunt het congres met inhoudelijk advies en biedt korting aan haar leden voor deelname. Er worden internationale en nationale sprekers naar Pakhuis de Zwijger gehaald.

Op 12 oktober 2023 vindt verder de Digital Analytics Summit plaats, DDMA’s eigen digital analytics-event, met internationale sprekers én bezoekers. Emerce ondersteunt dit congres met promotie en het delen van inhoudelijke content.

Daarnaast verschijnt op 7 december op Emerce TV een serie video’s rond conversion & analytics met daarin experts van DDMA aan tafel, die de laatste ontwikkelingen op het gebied van wetgeving en technologie duiden.

De vereniging en het mediaplatform slaan zo de handen ineen om de Nederlandse professional op het gebied van conversie optimalisatie en analytics beter te informeren met onafhankelijke kennis en informatie.

Erik Molkenboer

Voormalig Teamlead content & community | DDMA

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA bundelt AI-expertise: Commissies Conversational AI en AI worden één

We zijn verheugd om aan te kondigen dat de Commissie Conversational AI en de Commissie AI gecombineerd verder gaan onder één nieuwe commissie met de naam DDMA Commissie AI. In…
Lees meer
DDMA |

De DDMA Commissies Post, Data Decisions & Engagement, AI en Social media krijgen versterking

Nieuw bloed in de DDMA Commissies Post, Data Decisions & Engagement en Social media. Jeroen Kimmel (PSI-Vransen Direct Mail), Guus Rutten (GX | Part of Happy Horizon), Merel Donkers (PostNL)…
Lees meer
Artificial Intelligence |

De grootste trends in data-driven marketing volgens de commissies van DDMA

Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat je werk als marketingprofessional, jurist of dataspecialist in 2025 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag je echt niet missen?