Spring naar content

Met dit initiatief nemen wij en alle deelnemende organisaties ons voor om de diversiteit binnen onze besturen, jury’s en commissies te verbeteren, om zo tot een goed niveau qua representativiteit te komen. Ook streven we naar een meer inclusieve vorm van werken binnen onze organisaties om zo enige vorm van racisme buiten de deur te houden. Dutch Marketing Diversity ondersteunt dit met onderzoek, trainingssessies en een talent accelerator.

Andere organisaties binnen de marketingbranche zijn natuurlijk van harte welkom om aan te sluiten. Kan jouw organisatie ook nog stappen maken op het gebied van diversiteit en wil je bijdragen aan een volledig gerepresenteerd werkveld zonder racisme? Sluit je dan aan bij het programma. Ga naar dutchmarketingdiversity.nl voor meer informatie en meld je aan.

Oprichters van Dutch Marketing Diversity zijn de brancheorganisaties ADCN, bvA, DDMA, Dutch Digital Agencies, Dutch Digital Design, Esprix, GVR, IAB Nederland, Idea, IncludeNow, Jonge Honden, MWG, Orange Lions, RA*W, Sire, SpinAwards en Vea.

Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMA Exchange Table: de P van Personalisatie

We staan aan de vooravond van hyperpersonalisatie. Dankzij steeds slimmere technologie kunnen organisaties tot in detail inspelen op individueel gedrag. Maar wat betekent dat nog voor de consument en voor…
Lees meer
Data-ethiek |

Podcast Shaping the Future: Loyaliteit vraagt om relevantie, niet alleen om korting

In de wereld van data-driven marketing is klantloyaliteit een onderwerp dat regelmatig herijkt moet worden. De opkomst van abonnementsmodellen, toenemende aandacht voor data-ethiek en veranderend consumentengedrag maken dat traditionele loyaliteitsprogramma’s…
Lees meer
DDMA |

Vacature: Commissielid DDMA | Commissie Digital Analytics Vacature (op vrijwilligersbasis)

Ben jij expert op het gebied van Digital Analytics en wil je meewerken aan de toekomst van dit marketing vakgebied in Nederland? Dan is een rol binnen deze DDMA Commissie…