Spring naar content

Met dit initiatief nemen wij en alle deelnemende organisaties ons voor om de diversiteit binnen onze besturen, jury’s en commissies te verbeteren, om zo tot een goed niveau qua representativiteit te komen. Ook streven we naar een meer inclusieve vorm van werken binnen onze organisaties om zo enige vorm van racisme buiten de deur te houden. Dutch Marketing Diversity ondersteunt dit met onderzoek, trainingssessies en een talent accelerator.

Andere organisaties binnen de marketingbranche zijn natuurlijk van harte welkom om aan te sluiten. Kan jouw organisatie ook nog stappen maken op het gebied van diversiteit en wil je bijdragen aan een volledig gerepresenteerd werkveld zonder racisme? Sluit je dan aan bij het programma. Ga naar dutchmarketingdiversity.nl voor meer informatie en meld je aan.

Oprichters van Dutch Marketing Diversity zijn de brancheorganisaties ADCN, bvA, DDMA, Dutch Digital Agencies, Dutch Digital Design, Esprix, GVR, IAB Nederland, Idea, IncludeNow, Jonge Honden, MWG, Orange Lions, RA*W, Sire, SpinAwards en Vea.

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Barometer 2025: The Dutch are reducing their digital media use, what does this mean for marketing in 2026?

A significant proportion of the Dutch population is working to reduce their digital media use. 35% of the Dutch population wants to reduce their digital media use or is already…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Barometer 2025: Nederlanders minderen digitaal mediagebruik, wat betekent dit voor marketing in 2026?

Een aanzienlijk deel van de Nederlanders is bezig met het terugdringen van digitaal mediagebruik. 35% van de Nederlanders wil het digitale mediagebruik verminderen of doet dat al. Onder jongeren (Gen…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMA Exchange Table: de P van Personalisatie

We staan aan de vooravond van hyperpersonalisatie. Dankzij steeds slimmere technologie kunnen organisaties tot in detail inspelen op individueel gedrag. Maar wat betekent dat nog voor de consument en voor…