De drie nominaties voor de Battle of the Agencies, onderdeel van de Email Summit 2018 zijn: Doornvogel, Oxyma en RapidSugar.
Uitreiking
De winnaar van de Battle of the Agencies wordt bekendgemaakt tijdens de DDMA Email Summit op 21 juni a.s in de Kromhouthal in Amsterdam. Naast de uitreiking van de Battle of the agencies worden ook de E-mail Awards uitgereikt door een vakjury en komen er sprekers van onder andere Air Miles, Rebelmail, Wild Audience en Alchemy. Tijdens de Email Summit wordt ook de nieuwste E-mail Benchmark gepresenteerd. Tot 13 april zijn er early bird tickets beschikbaar. Wees er snel bij!
Aanmelden e-mail campagne, e-mail single shot en e-mail professional
Tot 2 mei kan je een campagne, email of persoon aanmelden om kans te maken op één van de awards. Inschrijven kan hier.
Ook interessant

Lees meer
DDMA
|
Versterking voor de Commissie Fieldmarketing
De DDMA Commissie Fieldmarketing heeft er drie bevlogen professionals bij. Stefan Hartgers (VodafoneZiggo), Dion Hilberink (Artsen zonder Grenzen) en Sander van Eck (PARTOF) combineren een diepe praktijkkennis met een sterke…

Lees meer
Experimentation & Optimisation
|
Experimentation Hero in Focus: Timo Stegeman – From isolated tests to working in themes
Our next Experimentation Hero in our interview series is Timo Stegeman. Since February, Timo has been working at Heineken as a freelance specialist in Product Discovery and Research. He deliberately…

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
De grootste legal misvattingen over adverteren op social platformen
Adverteren op platformen zoals Meta en TikTok roept bij veel legal-afdelingen direct alarmbellen op. Terecht, want als marketeer ben je verantwoordelijk voor het zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens, ook als je…