We use the insights gathered by this test to monitor and benchmark the AI Maturity of the Dutch AI market (publication is in April). You can use the results to see how you measure up to other companies. Finally, we use your input as inspiration for future knowledge activities in our AI program.
The DDMA AI Maturity test is an initiative of the DDMA Committee AI. Go to this page to check out all other AI-related initiatives.
Ook interessant

Lees meer
AI Act
|
AI & Contentcreatie: Transparantie en Aansprakelijkheid bij Online Reclame op Sociale Media
“Deze video is gegenereerd met hulp van AI” – is dit verplicht om te vermelden bij (influencer)content op TikTok of Instagram? Creators en marketeers experimenteren steeds vaker met AI-tools: van…

Lees meer
Artificial Intelligence
|
DDMO 2025: AI-gebruik groeit, maar kloof dreigt door ongelijke adoptie
De inzet van kunstmatige intelligentie (AI) in marketing groeit snel. Waar vorig jaar nog 48% van de organisaties AI toepaste, zet inmiddels 62% AI in voor marketingactiviteiten*, aldus het Data-Driven…

Lees meer
Artificial Intelligence
|
AI in marketing: van praten naar doen – hoe je écht aan de slag gaat
Kunstmatige intelligentie. Iedereen heeft het erover, maar wie doet er écht slimme dingen mee? In een nieuwe aflevering van Shaping the Future, de podcastserie van DDMA over data, marketing en…