Spring naar content

Dat was het onderwerp van de DDMA Afternoon Update: DMP’s, waar adverteerders *  aanwezig waren die meer wilden weten over het hoe, wat en waarom van een DMP. Drie DMP’s (Relay 42, Adobe, Mapp) lichtten op basis van FAQ’s van adverteerders hun platform toe en beantwoordden diverse vragen die spelen bij de adverteerders. Daarnaast vertelde Maarten Stramrood hoe de implementatie van een DMP bij Ziggo is verlopen en bracht Nathan Struik (Pervorm) onder de aandacht waar je op moet letten bij de aanschaf van een DMP.

Concrete vragen van de adverteerders in de zaal waren o.a.:

  • Wat levert een DMP uiteindelijk de klant op?
  • Hoe linkt een DMP met andere tools?
  • Hoe gebruik je een DMP voor offline kanalen?
  • Wat is het voordeel van een DMP voor non-profit organisaties?
  • Wat is het onderscheid tussen de verschillende DMP’s?

Het antwoord op deze en nog veel meer vragen, vind je binnenkort op de website van DDMA, waar we uitgebreid aandacht gaan besteden aan het onderwerp DMP. Hieronder vind je alvast een aantal korte quotes van de aanwezige sprekers ter inspiratie.

* Alle aanwezige adverteerders op een rij: Ahold, Essent, SNS, PON, BankGiro Loterij, Landal Greenparks, Nationale Postcode Loterij, Wereld Natuur Fonds, IKEA, Simavi, Make a wish, NUON, Funda, Cordaid, Airmiles.

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Privacy Monitor 2025: Transparante informatievoorziening rondom online privacy en data delen loont

Nederlandse consumenten zijn steeds bewuster van hun online privacy, maar ervaren nog altijd beperkte controle bij het delen van hun data. Dat blijkt uit de DDMA Privacy Monitor 2025, die…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Privacy Monitor 2025: Transparency in Online Privacy and Data Sharing Pays Off

Dutch consumers are becoming increasingly aware of their online privacy but still feel they have limited control over their data sharing. This is one of the key findings of the…
Lees meer
Artificial Intelligence |

Zo werk je in 3 stappen naar klantcontact dat écht klantgericht is

Het beeld dat een klant heeft van een bedrijf wordt in grote mate bepaald door de manier waarop het bedrijf met hen communiceert en hen van dienst is op het…