Spring naar content

Dat was het onderwerp van de DDMA Afternoon Update: DMP’s, waar adverteerders *  aanwezig waren die meer wilden weten over het hoe, wat en waarom van een DMP. Drie DMP’s (Relay 42, Adobe, Mapp) lichtten op basis van FAQ’s van adverteerders hun platform toe en beantwoordden diverse vragen die spelen bij de adverteerders. Daarnaast vertelde Maarten Stramrood hoe de implementatie van een DMP bij Ziggo is verlopen en bracht Nathan Struik (Pervorm) onder de aandacht waar je op moet letten bij de aanschaf van een DMP.

Concrete vragen van de adverteerders in de zaal waren o.a.:

  • Wat levert een DMP uiteindelijk de klant op?
  • Hoe linkt een DMP met andere tools?
  • Hoe gebruik je een DMP voor offline kanalen?
  • Wat is het voordeel van een DMP voor non-profit organisaties?
  • Wat is het onderscheid tussen de verschillende DMP’s?

Het antwoord op deze en nog veel meer vragen, vind je binnenkort op de website van DDMA, waar we uitgebreid aandacht gaan besteden aan het onderwerp DMP. Hieronder vind je alvast een aantal korte quotes van de aanwezige sprekers ter inspiratie.

* Alle aanwezige adverteerders op een rij: Ahold, Essent, SNS, PON, BankGiro Loterij, Landal Greenparks, Nationale Postcode Loterij, Wereld Natuur Fonds, IKEA, Simavi, Make a wish, NUON, Funda, Cordaid, Airmiles.

Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Inschrijving DDMA Customer Data Awards 2023 geopend

Op 30 november tijdens DDMA Next worden voor de 17e keer de DDMA Customer Data Awards uitgereikt. De organisaties die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau…
Lees meer
Artificial Intelligence |

2023’s biggest trends in data-driven marketing according to the DDMA committees

What developments will significantly change the work of marketers, lawyers and data specialists in 2023? What innovations can’t be missed? What kind of investments are necessary during economic slowdowns? As…
Lees meer
Artificial Intelligence |

De grootste trends in data-driven marketing voor 2023 (volgens de commissies van DDMA)

Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat jouw werk als marketeer, jurist of dataspecialist in 2023 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag jij echt niet missen? Waar moet je juist wel…