Spring naar content

Barry Adams (voorzitter van de SEO-jury): “Wederom hadden we een fantastische reeks ingediende cases en was het moeilijk om een top drie te kiezen. De inzendingen lieten een verscheidenheid aan geweldige tactieken en innovatieve benaderingen zien, waaronder slim gebruik van generatieve AI, inspelen op opkomende doorzoekbare platforms als nieuwe ruimtes voor SEO om zich in te ontwikkelen, en zeer effectieve in-house campagnes met een sterk rendement uit kleine investeringen. Het Nederlandse SEO-landschap bewijst opnieuw voorop te lopen in de branche.” 

Een jury van internationale experts

Bij het beoordelen van de inzendingen heeft de jury gekeken naar hoe de cases zich onderscheiden in helder strategisch denken, innovatie, effectiviteit, tastbare resultaten, duidelijkheid, privacyvriendelijkheid en verantwoord gebruik van gegevens. Naast Barry Adams (Polemic Digital) en Frederick Vallaeys (Optmyzr) bestaat de jury uit een internationaal team van onafhankelijke search-experts: Martin Röttgerding (SEA Safeguard), Anu Adegbola (PPC Live UK), Michiel Nienhuis (Google), Eline Barten (Wehkamp), Heather Physioc (VML), Arnout Hellemans (Online Markethink), Linda Hogenes (Coolblue).

Over de Friends of Search Awards

De Friends of Search Awards zijn een initiatief van brancheverenigingen DDMA en VIA Nederland. De winnaars zullen hun case presenteren op het podium tijdens het Friends of Search-congres op 21 maart in de Kromhouthal in Amsterdam, naast een volledig programma met sprekers zoals Aleyda Solis, Martin Röttgerding (SEA Safeguard)en Kevin Indig. Tickets zijn beschikbaar via: https://friendsofsearch.com/nl.

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA bundelt AI-expertise: Commissies Conversational AI en AI worden één

We zijn verheugd om aan te kondigen dat de Commissie Conversational AI en de Commissie AI gecombineerd verder gaan onder één nieuwe commissie met de naam DDMA Commissie AI. In…
Lees meer
AVG |

Standaard cookiebanner generators: waar moet je op letten

‘Alles accepteren’, ‘Alles weigeren’, ‘Alleen essentiële cookies’: wie een webpagina bezoekt, komt ongetwijfeld in aanraking met een cookiebanner. Cookiebanners zijn een manier om toestemming te regelen van de gebruiker, waardoor…
Lees meer
DDMA |

De DDMA Commissies Post, Data Decisions & Engagement, AI en Social media krijgen versterking

Nieuw bloed in de DDMA Commissies Post, Data Decisions & Engagement en Social media. Jeroen Kimmel (PSI-Vransen Direct Mail), Guus Rutten (GX | Part of Happy Horizon), Merel Donkers (PostNL)…

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA bundelt AI-expertise: Commissies Conversational AI en AI worden één

We zijn verheugd om aan te kondigen dat de Commissie Conversational AI en de Commissie AI gecombineerd verder gaan onder één nieuwe commissie met de naam DDMA Commissie AI. In…
Lees meer
AVG |

Standaard cookiebanner generators: waar moet je op letten

‘Alles accepteren’, ‘Alles weigeren’, ‘Alleen essentiële cookies’: wie een webpagina bezoekt, komt ongetwijfeld in aanraking met een cookiebanner. Cookiebanners zijn een manier om toestemming te regelen van de gebruiker, waardoor…
Lees meer
DDMA |

De DDMA Commissies Post, Data Decisions & Engagement, AI en Social media krijgen versterking

Nieuw bloed in de DDMA Commissies Post, Data Decisions & Engagement en Social media. Jeroen Kimmel (PSI-Vransen Direct Mail), Guus Rutten (GX | Part of Happy Horizon), Merel Donkers (PostNL)…

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA bundelt AI-expertise: Commissies Conversational AI en AI worden één

We zijn verheugd om aan te kondigen dat de Commissie Conversational AI en de Commissie AI gecombineerd verder gaan onder één nieuwe commissie met de naam DDMA Commissie AI. In…
Lees meer
AVG |

Standaard cookiebanner generators: waar moet je op letten

‘Alles accepteren’, ‘Alles weigeren’, ‘Alleen essentiële cookies’: wie een webpagina bezoekt, komt ongetwijfeld in aanraking met een cookiebanner. Cookiebanners zijn een manier om toestemming te regelen van de gebruiker, waardoor…
Lees meer
DDMA |

De DDMA Commissies Post, Data Decisions & Engagement, AI en Social media krijgen versterking

Nieuw bloed in de DDMA Commissies Post, Data Decisions & Engagement en Social media. Jeroen Kimmel (PSI-Vransen Direct Mail), Guus Rutten (GX | Part of Happy Horizon), Merel Donkers (PostNL)…

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA bundelt AI-expertise: Commissies Conversational AI en AI worden één

We zijn verheugd om aan te kondigen dat de Commissie Conversational AI en de Commissie AI gecombineerd verder gaan onder één nieuwe commissie met de naam DDMA Commissie AI. In…
Lees meer
AVG |

Standaard cookiebanner generators: waar moet je op letten

‘Alles accepteren’, ‘Alles weigeren’, ‘Alleen essentiële cookies’: wie een webpagina bezoekt, komt ongetwijfeld in aanraking met een cookiebanner. Cookiebanners zijn een manier om toestemming te regelen van de gebruiker, waardoor…
Lees meer
DDMA |

De DDMA Commissies Post, Data Decisions & Engagement, AI en Social media krijgen versterking

Nieuw bloed in de DDMA Commissies Post, Data Decisions & Engagement en Social media. Jeroen Kimmel (PSI-Vransen Direct Mail), Guus Rutten (GX | Part of Happy Horizon), Merel Donkers (PostNL)…

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA bundelt AI-expertise: Commissies Conversational AI en AI worden één

We zijn verheugd om aan te kondigen dat de Commissie Conversational AI en de Commissie AI gecombineerd verder gaan onder één nieuwe commissie met de naam DDMA Commissie AI. In…
Lees meer
AVG |

Standaard cookiebanner generators: waar moet je op letten

‘Alles accepteren’, ‘Alles weigeren’, ‘Alleen essentiële cookies’: wie een webpagina bezoekt, komt ongetwijfeld in aanraking met een cookiebanner. Cookiebanners zijn een manier om toestemming te regelen van de gebruiker, waardoor…
Lees meer
DDMA |

De DDMA Commissies Post, Data Decisions & Engagement, AI en Social media krijgen versterking

Nieuw bloed in de DDMA Commissies Post, Data Decisions & Engagement en Social media. Jeroen Kimmel (PSI-Vransen Direct Mail), Guus Rutten (GX | Part of Happy Horizon), Merel Donkers (PostNL)…

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA bundelt AI-expertise: Commissies Conversational AI en AI worden één

We zijn verheugd om aan te kondigen dat de Commissie Conversational AI en de Commissie AI gecombineerd verder gaan onder één nieuwe commissie met de naam DDMA Commissie AI. In…
Lees meer
AVG |

Standaard cookiebanner generators: waar moet je op letten

‘Alles accepteren’, ‘Alles weigeren’, ‘Alleen essentiële cookies’: wie een webpagina bezoekt, komt ongetwijfeld in aanraking met een cookiebanner. Cookiebanners zijn een manier om toestemming te regelen van de gebruiker, waardoor…
Lees meer
DDMA |

De DDMA Commissies Post, Data Decisions & Engagement, AI en Social media krijgen versterking

Nieuw bloed in de DDMA Commissies Post, Data Decisions & Engagement en Social media. Jeroen Kimmel (PSI-Vransen Direct Mail), Guus Rutten (GX | Part of Happy Horizon), Merel Donkers (PostNL)…