Spring naar content
Cesar Swart

Cesar Swart (Philips): Mede door mijn cross-channel ervaring kan ik social goed plaatsen binnen de grote kanalenmix

Qua werk is Cesar altijd actief geweest binnen social advertising en e-commerce. Hij heeft het medialandschap eerst leren kennen vanuit de agency-kant en verkent dat op dit moment vanuit de adverteerderszijde als Senior Campaign Performance Manager bij Philips. Cesar: ‘Ik ben een aanpakker en ontdek graag nieuwe dingen. Ik heb veel kennis ervaring op het gebied van social, maar ook in het veld van cross-channel marketing. Hierdoor kan ik social goed plaatsen binnen de context van een bredere kanalen mix. Ik hoop hiermee waardevolle bijdrage te kunnen leveren binnen de Commissie, om zo samen de sector naar een hoger plan te tillen’

Bianca Bergshoeff

Bianca Bergshoeff (Maatwerk Online): Veranderingen gaan tegenwoordig zo snel, dat je flexibel moet zijn om alles bij te kunnen benen

Bianca is sinds 2018 werkzaam als SEA & Social specialist en teamlead bij Maatwerk Online. In haar rol kijkt ze graag naar het grotere plaatje en doet ze dingen vaak nét even anders. Bianca: ‘Het leukste van mijn werk vind ik de diversiteit en de innovaties binnen het vak. Veranderingen gaan tegenwoordig zo snel, dat je flexibel moet zijn om alles bij te kunnen benen. En dat vind ik juist zo leuk; aan de slag gaan met nieuwe dingen, ervan leren en die kennis delen. Het is supertof om na een tijdje terug te kijken en te zien hoe je gegroeid bent. Ik hoop met al mijn opgebouwde kennis en ervaringen samen met de commissie het social vakgebied nog meer te professionaliseren.’

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Oproep: denk mee over de herziening van de Code E-mail

Met de Code E-mail is ooit een basis gelegd om reclame en werving via e-mail in goede banen te leiden. Sindsdien is er heel veel veranderd in de markt. Daarom…
Lees meer
DDMA |

DDMA stelt Allisha Hosli aan als junior legal counsel

DDMA stelt Allisha Hosli per 1 juli aan als junior legal counsel.
Lees meer
DDMA |

Certified by influencerregels.com: Naar een Meer Transparante en Verantwoordelijke Sector

Influencer marketing is inmiddels een volwassen en volwaardig kanaal binnen de reclamewereld. Maar naast de immense mogelijkheden die het biedt voor merken en influencers, brengt het ook uitdagingen met zich…