Spring naar content
Cesar Swart

Cesar Swart (Philips): Mede door mijn cross-channel ervaring kan ik social goed plaatsen binnen de grote kanalenmix

Qua werk is Cesar altijd actief geweest binnen social advertising en e-commerce. Hij heeft het medialandschap eerst leren kennen vanuit de agency-kant en verkent dat op dit moment vanuit de adverteerderszijde als Senior Campaign Performance Manager bij Philips. Cesar: ‘Ik ben een aanpakker en ontdek graag nieuwe dingen. Ik heb veel kennis ervaring op het gebied van social, maar ook in het veld van cross-channel marketing. Hierdoor kan ik social goed plaatsen binnen de context van een bredere kanalen mix. Ik hoop hiermee waardevolle bijdrage te kunnen leveren binnen de Commissie, om zo samen de sector naar een hoger plan te tillen’

Bianca Bergshoeff

Bianca Bergshoeff (Maatwerk Online): Veranderingen gaan tegenwoordig zo snel, dat je flexibel moet zijn om alles bij te kunnen benen

Bianca is sinds 2018 werkzaam als SEA & Social specialist en teamlead bij Maatwerk Online. In haar rol kijkt ze graag naar het grotere plaatje en doet ze dingen vaak nét even anders. Bianca: ‘Het leukste van mijn werk vind ik de diversiteit en de innovaties binnen het vak. Veranderingen gaan tegenwoordig zo snel, dat je flexibel moet zijn om alles bij te kunnen benen. En dat vind ik juist zo leuk; aan de slag gaan met nieuwe dingen, ervan leren en die kennis delen. Het is supertof om na een tijdje terug te kijken en te zien hoe je gegroeid bent. Ik hoop met al mijn opgebouwde kennis en ervaringen samen met de commissie het social vakgebied nog meer te professionaliseren.’

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMO 2025: AI redefines marketing function, sector matures amid growing pains

The rise of artificial intelligence (AI), with generative AI at the forefront, is reshaping the marketing profession. While the essence of marketing — value creation and customer connection — remains…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMO 2025: Marketingfunctie onder invloed van AI, sector balanceert tussen adolescentie en volwassenheid

De opkomst van kunstmatige intelligentie (AI), met generatieve AI als aanjager, verandert het marketingvak ingrijpend. Marketing zélf — de essentie van waardecreatie en klantverbinding — verandert niet, maar de manier…
Lees meer
DDMA |

DDMA zoekt Legal Stagiaire

Als Legal Stagiaire bij DDMA werk je in het hart van de Nederlandse marketingwereld. Die wereld staat nooit stil en strekt zich uit van digitale advertenties tot influencermarketing en van…