Spring naar content
Cesar Swart

Cesar Swart (Philips): Mede door mijn cross-channel ervaring kan ik social goed plaatsen binnen de grote kanalenmix

Qua werk is Cesar altijd actief geweest binnen social advertising en e-commerce. Hij heeft het medialandschap eerst leren kennen vanuit de agency-kant en verkent dat op dit moment vanuit de adverteerderszijde als Senior Campaign Performance Manager bij Philips. Cesar: ‘Ik ben een aanpakker en ontdek graag nieuwe dingen. Ik heb veel kennis ervaring op het gebied van social, maar ook in het veld van cross-channel marketing. Hierdoor kan ik social goed plaatsen binnen de context van een bredere kanalen mix. Ik hoop hiermee waardevolle bijdrage te kunnen leveren binnen de Commissie, om zo samen de sector naar een hoger plan te tillen’

Bianca Bergshoeff

Bianca Bergshoeff (Maatwerk Online): Veranderingen gaan tegenwoordig zo snel, dat je flexibel moet zijn om alles bij te kunnen benen

Bianca is sinds 2018 werkzaam als SEA & Social specialist en teamlead bij Maatwerk Online. In haar rol kijkt ze graag naar het grotere plaatje en doet ze dingen vaak nét even anders. Bianca: ‘Het leukste van mijn werk vind ik de diversiteit en de innovaties binnen het vak. Veranderingen gaan tegenwoordig zo snel, dat je flexibel moet zijn om alles bij te kunnen benen. En dat vind ik juist zo leuk; aan de slag gaan met nieuwe dingen, ervan leren en die kennis delen. Het is supertof om na een tijdje terug te kijken en te zien hoe je gegroeid bent. Ik hoop met al mijn opgebouwde kennis en ervaringen samen met de commissie het social vakgebied nog meer te professionaliseren.’

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

International Email Benchmark 2024 | Email Becomes More Professional through Higher Opens and Clicks, and Lower Unsubscribes and Spam Complaints

The Global Data & Marketing Alliance (GDMA) and the Dutch Data & Marketing Association (DDMA) are proud to present the third and latest edition of the GDMA International Email Benchmark.…
Lees meer
DDMA |

International Email Benchmark 2024 | E-mail professionaliseert door hogere opens en clicks, en lage unsubscribes en spam complaints

Met veel trots presenteren de Global Data & Marketing Alliance (GDMA) en de Nederlandse vereniging voor Data & Marketing (DDMA) de nieuwste editie van de GDMA International Email Benchmark. De…
Lees meer
DDMA |

Drie nieuwe leden voor de DDMA Commissie Experimentation & Optimisation

De DDMA Commissie Experimentation & Optimisation telt drie nieuwe commissieleden. Leonie Eckhardt, Customer Journey Strategist bij Yellowgrape, Robert de Kok, CRO-specialist bij DELTA Fiber en Michiel Jansen, Global Head of…