Spring naar content
Robert van Geffen

Robert van Geffen, voorzitter van DDMA en Global Head of B2B Digital bij Philips, is door businessplatform HotTopics.ht opgenomen in ‘The 100 Most Impactful B2B Marketing Leaders in Europe 2019’.

De jaarlijkse ranglijst is door HotTopics.ht in het leven geroepen omdat business-to-business-marketeers over het algemeen minder aandacht en erkenning krijgen dan hun evenknieën in de consumentenmarkt. De top 100 van 2019 is samengesteld door een jury met leden van onder meer Accenture, HSBC en Truphone. Alle marketeers in de ranglijst hebben succesvol datagedreven strategieën geïmplementeerd, bijgedragen aan de groei van hun werkgevers én zich bewezen als ambassadeur voor de B2B-marketingcommunity.

Diana Janssen

Voormalig directeur bij DDMA

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Nieuwe leden in de Commissie Telemarketing

De DDMA Commissie Telemarketing krijgt versterking van drie ervaren krachten: Arjen van Eeuwen (DMCC), Daniel Zwarts (2Contact) en Simone Mercx (Artsen zonder Grenzen). Met hun gezamenlijke focus op kwaliteit, data,…
Lees meer
DDMA |

DDMA Wrapped 2025 – Terugblik op een jaar vol impact

Bedankt! Dankzij onze leden en kennispartners kijken we terug op een betekenisvol jaar.
Lees meer
Creative |

Nieuwe gezichten in de commissies Influencer Marketing, Post en Creative

De DDMA Commissies Influencer Marketing, Post en Creative verwelkomen ieder een nieuwe lid. Jorrit Pier Eringa (Snapchat), Coert Knijnenberg (Nic. Oud) en Eva Schröder (Odido) brengen ieder hun eigen expertise…