Robert van Geffen, voorzitter van DDMA en Global Head of B2B Digital bij Philips, is door businessplatform HotTopics.ht opgenomen in ‘The 100 Most Impactful B2B Marketing Leaders in Europe 2019’.
De jaarlijkse ranglijst is door HotTopics.ht in het leven geroepen omdat business-to-business-marketeers over het algemeen minder aandacht en erkenning krijgen dan hun evenknieën in de consumentenmarkt. De top 100 van 2019 is samengesteld door een jury met leden van onder meer Accenture, HSBC en Truphone. Alle marketeers in de ranglijst hebben succesvol datagedreven strategieën geïmplementeerd, bijgedragen aan de groei van hun werkgevers én zich bewezen als ambassadeur voor de B2B-marketingcommunity.
Ook interessant
Lees meer
DDMA
|
De DDMA Commissie E-mail krijgt versterking
De DDMA Commissie E-mail heeft twee nieuwe leden. Niemand minder dan Mark Kruisman, e-mailmarketing specialist bij Centraal Beheer, en Lisanne van Daalen de Jel, marketing guild lead en digital marketeer…
Lees meer
Influencermarketing
|
Certificering influencers sluit jaar succesvol af met ruim 2000 influencers en bol als nieuwe partner
Het sector-initiatief ‘Certified by influencerregels.com’ sluit het jaar af met diverse mijlpalen: het register op influencerregels.com bevat inmiddels ruim 2.000 gecertificeerde influencers. Bovendien zal bol per 1 januari 2025 met…
Lees meer
DDMA
|
Call for participation opens for 4th edition of GDMA’s International Email Benchmark
The Global Data & Marketing Alliance (GDMA) and the Dutch Association for Data & Marketing (DDMA) are thrilled to initiate the call for participation for the fourth edition of our…