Pega’s kennispartnerschap bij onze vereniging komt voort uit hun wens om meer te leren en hun eigen expertise op het gebied van omnichannel 1-to-1 customer engagement te delen met anderen. Daar zijn wij als vereniging natuurlijk erg blij mee. We kijken uit naar alles wat we met Pega gaan organiseren – en ook echt al doen; Pega is inmiddels goed vertegenwoordigd in de commissies Digital Marketing Transformation en Artificial Intelligence. Pega helpt onder andere organisaties als VodafoneZiggo en Bol.com bij het optimaliseren van hun 1:1 Customer Journey. Om onze samenwerking in te luiden spraken we met Rob Walker, VP Decisioning & General Manager 1:1 Customer Engagement bij Pegasystems’.
Ook interessant
Lees meer
DDMA
|
Vacature: bureaumedewerker DDMA
Ben jij op zoek naar een bijbaan en wil je ervaring opdoen in het hart van de Nederlandse marketingwereld? Bij DDMA, een non-profit kennisplatform voor marketeers, dataspecialisten, techies en privacy…
Lees meer
Artificial Intelligence
|
DDMA Barometer 2025: The Dutch are reducing their digital media use, what does this mean for marketing in 2026?
A significant proportion of the Dutch population is working to reduce their digital media use. 35% of the Dutch population wants to reduce their digital media use or is already…
Lees meer
Artificial Intelligence
|
DDMA Barometer 2025: Nederlanders minderen digitaal mediagebruik, wat betekent dit voor marketing in 2026?
Een aanzienlijk deel van de Nederlanders is bezig met het terugdringen van digitaal mediagebruik. 35% van de Nederlanders wil het digitale mediagebruik verminderen of doet dat al. Onder jongeren (Gen…