Pega’s kennispartnerschap bij onze vereniging komt voort uit hun wens om meer te leren en hun eigen expertise op het gebied van omnichannel 1-to-1 customer engagement te delen met anderen. Daar zijn wij als vereniging natuurlijk erg blij mee. We kijken uit naar alles wat we met Pega gaan organiseren – en ook echt al doen; Pega is inmiddels goed vertegenwoordigd in de commissies Digital Marketing Transformation en Artificial Intelligence. Pega helpt onder andere organisaties als VodafoneZiggo en Bol.com bij het optimaliseren van hun 1:1 Customer Journey. Om onze samenwerking in te luiden spraken we met Rob Walker, VP Decisioning & General Manager 1:1 Customer Engagement bij Pegasystems’.
Ook interessant
Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
DDMA Exchange Table: de P van Personalisatie
We staan aan de vooravond van hyperpersonalisatie. Dankzij steeds slimmere technologie kunnen organisaties tot in detail inspelen op individueel gedrag. Maar wat betekent dat nog voor de consument en voor…
Lees meer
Data-ethiek
|
Podcast Shaping the Future: Loyaliteit vraagt om relevantie, niet alleen om korting
In de wereld van data-driven marketing is klantloyaliteit een onderwerp dat regelmatig herijkt moet worden. De opkomst van abonnementsmodellen, toenemende aandacht voor data-ethiek en veranderend consumentengedrag maken dat traditionele loyaliteitsprogramma’s…
Lees meer
DDMA
|
Vacature: Commissielid DDMA | Commissie Digital Analytics Vacature (op vrijwilligersbasis)
Ben jij expert op het gebied van Digital Analytics en wil je meewerken aan de toekomst van dit marketing vakgebied in Nederland? Dan is een rol binnen deze DDMA Commissie…