De samenwerking met Salesforce.org is tot stand gekomen vanuit de overtuiging dat digitalisering een steeds belangrijkere rol gaat spelen binnen fondsenwerving. DDMA heeft momenteel meer dan 60 organisaties zonder winstoogmerk in haar achterban, waarbij digitalisering in een stroomversnelling is geraakt in afgelopen jaar. Organisaties zijn op zoek naar een manier hoe ze hun digitale infrastructuur toekomstbestendig kunnen uitbouwen. In deze video maken we kennis met Antony van Hoeven, Director General Business bij Salesforce.org, en gaan we in op dit snel veranderende digitale landschap.
Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
DDMA Barometer 2025 – Consumentenaandacht raakt op: van digitale overload naar betekenisvolle marketing
De consument haakt af. Niet omdat marketing niet werkt, maar omdat het te veel is. Te veel schermtijd, te veel berichten, te veel communicatie over alles. Tijdens de DDMA Exchange…

Lees meer
Artificial Intelligence
|
DDMO 2025: AI adoption accelerates, but uneven uptake risks deepening the divide
The use of artificial intelligence (AI) in marketing is growing rapidly. Where last year 48% of organisations applied AI in their marketing activities, that figure has now risen to 62%*.…

Lees meer
Artificial Intelligence
|
DDMO 2025: AI-gebruik groeit, maar kloof dreigt door ongelijke adoptie
De inzet van kunstmatige intelligentie (AI) in marketing groeit snel. Waar vorig jaar nog 48% van de organisaties AI toepaste, zet inmiddels 62% AI in voor marketingactiviteiten*, aldus het Data-Driven…