De samenwerking met Salesforce.org is tot stand gekomen vanuit de overtuiging dat digitalisering een steeds belangrijkere rol gaat spelen binnen fondsenwerving. DDMA heeft momenteel meer dan 60 organisaties zonder winstoogmerk in haar achterban, waarbij digitalisering in een stroomversnelling is geraakt in afgelopen jaar. Organisaties zijn op zoek naar een manier hoe ze hun digitale infrastructuur toekomstbestendig kunnen uitbouwen. In deze video maken we kennis met Antony van Hoeven, Director General Business bij Salesforce.org, en gaan we in op dit snel veranderende digitale landschap.
Ook interessant

Lees meer
DDMA
|
De illusie van de rationele consument
Onder marktonderzoekers is het een berucht fenomeen: mensen weten van zichzelf niet precies hóe ze consumeren. Of waarom. Als consument denken we zelf dat we rationele beslissingen nemen: we plannen,…

Lees meer
DDMA
|
Influencerregels.com publiceert vernieuwde e-learning: influencers moeten zich opnieuw certificeren om in het register te blijven
Om transparantie binnen influencer marketing verder te versterken, lanceert Influencerregels.com, een initiatief van DDMA, SRC en bvA, een vernieuwde, actuele versie van hun certificering Certified by influencerregels.com. Deze update, die…

Lees meer
DDMA
|
De nieuwe Code Reclame via E-mail: dit zijn de 4 belangrijkste veranderingen
Tijdens de Algemene Ledenvergadering op donderdag 27 maart is de nieuwe versie van de Code Reclame via E-mail aangenomen door de leden van DDMA. Deze is van kracht voor alle…