Spring naar content

De samenwerking met Salesforce.org is tot stand gekomen vanuit de overtuiging dat digitalisering een steeds belangrijkere rol gaat spelen binnen fondsenwerving. DDMA heeft momenteel meer dan 60 organisaties zonder winstoogmerk in haar achterban, waarbij digitalisering in een stroomversnelling is geraakt in afgelopen jaar. Organisaties zijn op zoek naar een manier hoe ze hun digitale infrastructuur toekomstbestendig kunnen uitbouwen. In deze video maken we kennis met Antony van Hoeven, Director General Business bij Salesforce.org, en gaan we in op dit snel veranderende digitale landschap.

Interview met Antony Van Hoeven

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

De DDMA Commissie E-mail krijgt versterking

De DDMA Commissie E-mail heeft twee nieuwe leden. Niemand minder dan Mark Kruisman, e-mailmarketing specialist bij Centraal Beheer, en Lisanne van Daalen de Jel, marketing guild lead en digital marketeer…
Lees meer
DDMA |

Call for participation opens for 4th edition of GDMA’s International Email Benchmark

The Global Data & Marketing Alliance (GDMA) and the Dutch Association for Data & Marketing (DDMA) are thrilled to initiate the call for participation for the fourth edition of our…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Vacature: lid commissie Data, Decisions & Engagement (DDE)

Ben jij werkzaam bij een opdrachtgever en wil je een belangrijke rol spelen in het verder professionaliseren van het data-driven marketingvak? De DDMA Commissie Data, Decisions & Engagement zoekt versterking…