De samenwerking met Salesforce.org is tot stand gekomen vanuit de overtuiging dat digitalisering een steeds belangrijkere rol gaat spelen binnen fondsenwerving. DDMA heeft momenteel meer dan 60 organisaties zonder winstoogmerk in haar achterban, waarbij digitalisering in een stroomversnelling is geraakt in afgelopen jaar. Organisaties zijn op zoek naar een manier hoe ze hun digitale infrastructuur toekomstbestendig kunnen uitbouwen. In deze video maken we kennis met Antony van Hoeven, Director General Business bij Salesforce.org, en gaan we in op dit snel veranderende digitale landschap.
Ook interessant
Lees meer
DDMA
|
Vacature: Commissielid DDMA | Commissie Digital Analytics Vacature (op vrijwilligersbasis)
Ben jij expert op het gebied van Digital Analytics en wil je meewerken aan de toekomst van dit marketing vakgebied in Nederland? Dan is een rol binnen deze DDMA Commissie…
Lees meer
DDMA
|
Odido, ANWB en PostNL winnen DDMA Experimentation Heroes 2025
Tijdens DDMA Experimentation Heroes 2025 zijn vandaag de winnaars bekendgemaakt van de Experimentation Awards in de Social Hub in Amsterdam. Odido, ANWB en PostNL sleepten de awards in de wacht…
Lees meer
DDMA
|
DDMA Social Advertising Benchmark 2025: conversions are back, platform mix expands
The DDMA Social Advertising Benchmark 2025 shows that Dutch advertisers are increasingly focusing on conversions and a broader platform mix. Reddit continues to grow steadily, and TikTok gains market share…