Spring naar content
Nanda Appelman

Nanda heeft ruime ervaring in marktonderzoek binnen de media- en marketingbranche, waaronder bij Talpa Network en IPG Mediabrands. Hierbij heeft zij allround onderzoekservaring opgebouwd, zowel in het zelfstandig uitvoeren als in het adviseren op basis van marktonderzoek. Als market insights specialist gaat Nanda DDMA en haar leden helpen met het inzichtelijk maken van relevante markttrends en -ontwikkelingen in de sector op basis van bestaande onderzoeken en nieuwe initiatieven.

Diana Janssen, directeur DDMA: “ik ben blij dat Nanda deze nieuwe insights-rol bij DDMA gaat vervullen. Zij gaat DDMA en onze leden ondersteunen door onderzoek een nog prominentere plek binnen ons kennisaanbod te geven. Met de komst van Nanda kunnen we trends en innovaties in de markt eerder oppakken en voorzien van een gedegen onderbouwing. Onze leden zullen daar absoluut voordeel uit kunnen halen voor hun eigen organisaties. 

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

DDMA stelt Frank de Beun en Anouk Beeren aan als nieuwe bestuursleden

De leden van DDMA hebben tijdens de Algemene Ledenvergadering van 11 juli 2024 ingestemd met de aanstelling van twee nieuwe bestuursleden. Frank de Beun, CEO bij The Data Agency, en…
Lees meer
DDMA |

DDMA bestaat 20 jaar!

2024 markeert een belangrijk jaar voor ons. DDMA bestaat namelijk 20 jaar! Gedurende de rest van het jaar gaan we hier aandacht aan besteden via onze website, onze nieuwsbrieven, op…
Lees meer
DDMA |

DDMA Ledenagenda Q3 en Q4 2024

De DDMA-ledenagenda voor het tweede halfjaar van 2024 is bekend! Het wordt een bijzonder najaar, want in 2024 viert DDMA haar 20-jarig jubileum!